ویدئوهای تد را راحت دانلود کنید

پیش نوشت : مدتی بود به تد سر نزده بودم . حوصله دانلود تک تک فیلم ها را هم نداشتم. برای سرگرمی یه برنامه نوشتم که لینک ها را به شما تحویل میده . کافیه لینک ها رابه دانلود منیجر بسپارید

.

http://www.ted.com

.

برای آشنایی با تد به اینجا مراجعه کنید . برای دانلود برنامه به اینجا مراجعه کنید
.

TED Grabber

.
برنامه با دلفی 7 نوشته شده و فایل دیتابیس کنار برنامه به شما کمک میکند که در آینده ویدئوهایی که قبلا دریافت کرده اید را دوباره دانلود نکنید . لینک هایی که برنامه تد گرابر از تد استخراج میکند را اکسپورت کنید و وارد دانلود منیجر خود کنید
.

پی نوشت

منتظر نظرات شما هستم
راه های  دیگه ای هم برای دانلود اتوماتیک این فیلم ها وجود داره اما لذت نوشتن برنامه را فراموش نکنید
اگه سایتی با مجموعه فیلم و ویدئو سراغ دارید و یه جورایی دنبال دانلود اتوماتیک ویدئوهای آن هستید معرفی کنید

  1. جون 30, 2010 در 5:11 ق.ظ.

    خیلی برنامه ی خوبیه. دستت درد نکنه. مردم از بس با تورنت فیلم های تد را دانلود کردم.

  2. سهند
    جون 30, 2010 در 1:02 ب.ظ.

    ممنون…

    • mohammaddesign
      جون 30, 2010 در 2:25 ب.ظ.

      با تشکر … امیدوارم با انعکاس به موقع مشکلات راه برای توسعه بهتر برنامه با پشتیبانی از رنج بیشتری از سایت ها هموار بشه
      منتظر نظرات شما هستم

  3. jak1987
    ژوئیه 2, 2010 در 7:24 ق.ظ.

    بسیار عالی
    ممنون

  4. ژوئیه 2, 2010 در 10:09 ق.ظ.

    خیلی عالی. تشکر : )

  5. mahdi
    ژوئیه 2, 2010 در 1:29 ب.ظ.

    very nice

  6. حيىر
    ژوئیه 2, 2010 در 6:32 ب.ظ.

    سلام

    عزیز جان هر كاري مي كنم لينك ها رو دانلود نمي كنه! يعني كليد UPDATE TED LINKS فعاليتي رو به نمايش نمي گذاره. یه راهنمایی بکن . بد رفتیم تو کف این ویدئوهای تد!
    (ویندوزم 7 با گرافیک 64 بیته)

    • mohammaddesign
      ژوئیه 2, 2010 در 6:41 ب.ظ.

      این برنامه فقط لینک ها رو استخراج میکنه … لینک ها باید به یک دانلود منیجر سپرده بشه
      اما اگه لینک ها استخراج نمیشه دسترسی شما به محل خواندن داده ها بسته شده. باید تنظیمات را در اکسپلورر ویندوز اعمال کنید
      internet options – > connections -> lan settings -> p… servers

  7. ژوئیه 2, 2010 در 6:35 ب.ظ.

    اینطوری واسه خودت برنامه رو نوشتی.
    باید قابلیت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه. مثلاً سرچ یا مثلاً توضیحات یه ویدئو و …

    • mohammaddesign
      ژوئیه 2, 2010 در 6:52 ب.ظ.

      برنامه رو برای رفع نیاز نوشتم و از استقبالی که ازش شده خوشحالم. اگه فرمت داده های مبدا ثابت بمونه در نسخه های بعدی امکانات بیشتری رو بهش اضافه میکنم . با تشکر

  8. اشكان
    ژوئیه 4, 2010 در 10:24 ق.ظ.

    تشكرات فراوان

  9. حامد
    ژوئیه 4, 2010 در 10:34 ب.ظ.

    فوق العاده بود. من که سایت تد رو اصلا نمی شناختم. ممنون برای معرفی این سابت توپ و خیلی ممنون واسه برنامه ای که زحمتشو کشیدی.
    من عشق ماشینم و دارم از عکسای ماشینا آرشیو تهیه می کنم. دانلود کردن تک تک عکسا واقعا مشکله.
    برنامه ای بود به اسم bulk image downloader که همه ی عکسا رو دانلود می کرد برام. اما بعد 30 رو از کار افتاد و دیگه کار نمی کنه.
    ممکنه کمک کنی. هر جوره از شرمندگیت بر میام.
    اگه برات ممکنه از تصمیمت با خبرم کن. مرسی

    • mohammaddesign
      ژوئیه 5, 2010 در 2:46 ب.ظ.

      آدرس سایتی که عکس ها را دانلود میکنید اعلام کنید بررسی میکنم

      • حامد
        ژوئیه 5, 2010 در 9:16 ب.ظ.

        http://www.autoblog.com
        می تونی برام کلیپ هاشو هم دانلود کنی؟
        ممنون بابت توجهت

  10. dj nas
    ژوئیه 5, 2010 در 1:17 ق.ظ.

    سلام. این برنامه کلی لینک استخراج می کنه از کجا متوجه بشیم لینک مورد نظر کدومه؟ با تشکر

    • mohammaddesign
      ژوئیه 5, 2010 در 2:45 ب.ظ.

      دوست عزیز اگه یک ویدئوی خاص رو مد نظر دارید بهتره از خود سایت تد دریافت کنید این برنامه صرفا برای سرعت بخشیدن به این کاره

  11. Ashkan
    ژوئیه 6, 2010 در 9:02 ق.ظ.

    سلامم
    من نتونستم از این برنامه استفاده کنم.وقتی Update رو میزنیم اتفاقی نمیفته.

    به طور معمولی چگونه میتوان از سایت TED دانلود کرد؟

    • mohammaddesign
      ژوئیه 6, 2010 در 1:38 ب.ظ.

      در صفحه هر ویدئو قسمت دانلود وجود داره

  12. حامد
    ژوئیه 7, 2010 در 12:21 ب.ظ.

    سلام مجدد مهندس.
    سایت http://www.autoblog.com رو بررسی کردید؟؟؟؟ جواب می ده؟

    • mohammaddesign
      ژوئیه 7, 2010 در 2:13 ب.ظ.

      در حال بررسی هستم : در صورتی که بشه برنامه ای براش نوشت اطلاع میدم : با تشکر

  13. ژوئیه 11, 2010 در 3:49 ب.ظ.

    من در آدرس زیر ابزاری آنلاین برای دانلود همزمان ویدیوها و زیرنویس فارسی آماده کرده ام که به نظر مناسب می رسد:

    http://00397.com/lab/ted

  14. mostafa
    ژوئیه 19, 2010 در 5:15 ق.ظ.

    سلام . کارت عالی بوده دوست خوبم. ولی فقط لینک های 2010 و 2009 رو میده . من همش رو می خوام ! باید چی کار کنم ؟

    • مهدي
      ژوئیه 20, 2010 در 4:03 ق.ظ.

      دوست عزيز ولي من چك كردم و با ويديوهاي قديمي هم مشكل نداشت. ميشه مثال برني؟

      • آذین
        سپتامبر 10, 2010 در 11:49 ق.ظ.

        لطفا سایت را چک کنید.برای من کار نمی کند

      • mohammaddesign
        سپتامبر 10, 2010 در 12:05 ب.ظ.

        فیدها به صورت مستقیم قابل دسترس نیست

  15. ژوئیه 22, 2010 در 10:48 ب.ظ.

    سلام، امشب می‌خواستم کل لینکها را بگیرم. متوجه شدم از بیش از 700 ویدئوی سایت، برنامه فقط لینک صد و خورده‌ای را می‌ده. می‌شه چک کنین؟

    • mohammaddesign
      ژوئیه 23, 2010 در 6:05 ق.ظ.

      مرسی در حال بررسی برای نسخه های بعدی . در این نسخه فقط لینک 110 ویدئوی آخر سایت برگشت داده میشود . فعلا در حال کار بر روی دانلود همزمان زیرنویس ها ( فارسی و انگلیسی ) به همراه ویدئو هستم . یه سوال هم از شما و سایر خوانندگان دارم زیر نویسی که دانلود میکنید تطابق کامل با خود ویدئو داره و آیا تا به حال مورد عدم هماهنگی مشاهده کردید ؟

  16. serhossien
    آگوست 10, 2010 در 3:18 ب.ظ.

    حامد :
    http://www.autoblog.com
    می تونی برام کلیپ هاشو هم دانلود کنی؟
    ممنون بابت توجهت

    سلام دوست عزیز می تونید آدرس یه ویدیو یا چندتا از این ویدیو هایی که توی این سایت هستند رو برام بزاری هرچقدر گشتم فقط تونستم یه ویدیو پیدا کنم

    • mohammaddesign
      آگوست 10, 2010 در 3:32 ب.ظ.

      من هم چنان دنبال راهی برای استخراج اتوماتیک لینک از این سایت هستم در صورت رسیدن به جواب حتما اعلام میکنم

  17. آگوست 24, 2010 در 6:47 ب.ظ.

    سلام
    می‌توانید ابزاری برای دانلود ویدئوهای سایت زیر ارائه نمایید:
    http://videolectures.net/

    • mohammaddesign
      آگوست 25, 2010 در 11:03 ق.ظ.

      بررسی میکنم

  18. mohammaddesign
    سپتامبر 16, 2010 در 7:09 ب.ظ.

    پروژه tedgrabber beta2 اکنون به شما امکان دانلود زیرنویس سخنرانی های تد (TED) را میدهد . امتحان کنید

    • mohammad
      سپتامبر 22, 2010 در 1:22 ب.ظ.

      سلام عزیز
      خسته نباشی
      این پروژه tedgrabber beta2 چطوری کار میکنه؟
      ای دی ویدئو را چطور می شه پیدا کرد؟
      زیرنویس ها چطور میشه فهمید مال کدوم ویدئو هه؟

      • mohammaddesign
        سپتامبر 22, 2010 در 2:17 ب.ظ.

        شما زیاد به id نیاز ندارید . کافیه لینک ویدئو در سایت تد رو برای دریافت لینک و زیرنویس استفاده کنید . زیرنویس در همان پوشه برنامه و بنا به زبان انتخابی خود به خود دانلود میشود و نام صاحب سخنرانی را به خود میگیرد .
        اما در مورد دانلود تمام زیرنویس ها : این قابلیت در حالت آلفا قرار دارد . اما باز دن دکمه share در صفحه هر ویدئو id آن را خواهید یافت.

  19. نازی
    اکتبر 14, 2010 در 9:06 ب.ظ.

    سلام
    کار خیلی قشنگی انجام دادی
    امیدوارم هر چه زودتر نسخه بعد برنامه تون رو با امکانات بیشتر بیرون بدید
    با این کار خدمت خیلی بزرگی انجام خواهید داد
    موفق باشید

  20. سینا
    اکتبر 20, 2010 در 12:38 ب.ظ.

    سلام و با عرض سپاس خدمت شما
    زیرنویسهای دانلود شده با فرمت srt هستند و وقتی با kmplayer و پلیرهای دیگه باز میشن فقط علامت سوال (؟) نشان داده میشه، تنظیمات هم درسته و سایر زیرنویسهای srt رو میتونم ببینم ولی فقط مال شما رو جواب نمیده!
    با نوتپد هم که باز میکنم فقط علامت سواله و تایمینگاش.
    اگه میشه راهنمایی کنید!
    سپاس

    • mohammaddesign
      اکتبر 20, 2010 در 2:18 ب.ظ.

      برنامه حتی برای ویندوز هایی که زبان فارسی رو به طور کامل نصب نکرده باشند هم کار میکند و این موضوع بارها توسط کاربرهایی از کشورهای مختلف تست شده ( سازگاری کامل با یونیکد ). با این حال وقتی زبان انتخابی در regional setting فارسی است دانلود زیرنویس را تست کنید ( گرچه هیچ وابستگی ای ندارد )

  21. ali
    آوریل 1, 2011 در 11:12 ق.ظ.

    سلام
    میشه لینک beta1 رو بذارین ؟
    فقط 2 و 3 رو تونستم پیدا کنم

  22. mohammaddesign
    اکتبر 20, 2011 در 5:00 ب.ظ.

    از نسخه جدید و بهینه شده برنامه TedCatcher استفاده کنید :

    http://sourceforge.net/projects/tedcatcher

  23. محمد
    اکتبر 24, 2011 در 9:15 ب.ظ.

    سلام خیلی عالیه
    میشه یه برنامه هم بسازی تا بتونیم فیلمهای سایت englishcentral.com را هم دانلود کنیم؟
    باز هم ممنون

  24. محمد
    اکتبر 28, 2011 در 6:25 ق.ظ.

    جواب نمیدین؟

    • mohammaddesign
      اکتبر 28, 2011 در 9:43 ق.ظ.

      بررسی سیستم این سایت یه مدت طول کشید . هنوز به روش بهینه ای نرسیدم . در عین حال به نظرم بدون زیرنویس این ویدئوها ارزش زیادی نداره برای یادگیری زبان . قبول دارید ؟

  25. محمد
    اکتبر 30, 2011 در 5:32 ب.ظ.

    ممنون که بررسی میکنید.
    بله فرمایش شما کاملا صحیح است . بدون زیرنویس فایده نداره.
    بازم از زحمات شما ممنونم

  1. ژوئیه 2, 2010 در 7:53 ق.ظ.
  2. ژوئیه 13, 2010 در 5:48 ب.ظ.
  3. سپتامبر 8, 2010 در 2:34 ب.ظ.

بیان دیدگاه