داستان دانلود ویدئوهای تد

پیش نوشت  :  صادقانه بگم عاشق آدم هایی هستم که درهر لحظه از زندگی در حال بروز خلاقیت ها و استعداد های درونی خود هستند
.
.

ساعت ها سر کردن با آدم هایی که حتی یک ذره به اطلاعات شما اضافه نمیکنند برای من حکم خودکشی رو داره . به عنوان یک برنامه نویس  گرچه کارهای شرکت هایی که در آنها کار میکنم در اکثر مواقع جالبه اما کافی نبوده . تد و ویدئوهای آدم های خلاقی که روح و انرژی رو به زندگی آدم برگشت میده همیشه جز بهترین ها بوده برام
.

موقعی که با تد آشنا شدم مدت ها از راه اندازی این سایت گذشته بود و ویدئوهای زیادی رو از دست داده بودم . از یک جایی با جریان هماهنگ شدم و برنامه ای نوشتم تا لینک دانلود ویدئوها رو سریع برگشت بده . نتیجه برنامه ای شد که در کمتر از 3 ماه تنها از سورس فورج بیش از هزار بار دانلود شده . سایت های آی تی خارجی ( مثلا ) و داخل هم برنامه رو معرفی کردند و در خیلی از پایگاه های نرم افزار ( مثل سافت پدیا )  هم برنامه عرضه شد
.


Download ted.com videos with this application.

TED Grabber is a handy, easy to use tool designed to help you download ted.com video Basically this tool will grab all links from TED.COM

.

تصمیم گرفتم امکان دانلود زیرنویس ویدئو در لحظه دریافت لینک رو به ورژن بعدی اضافه کنم تا وقت کمتری صرف بشه . امیدوارم دوستان با اعلام نظراتشون تا قبل از ارائه این نسخه به ایجاد یک برنامه کاربرپسند و مفیدتر کمک کنند

 

  1. سعید
    سپتامبر 8, 2010 در 2:41 ب.ظ.

    موفق باشید! بسیار عالی
    اینم آخرین کار من http://www.icdlcore.com

    • mohammaddesign
      سپتامبر 8, 2010 در 2:47 ب.ظ.

      خیلی عالی🙂 شما هم موفق باشید.
      بارها گفتم اگه برنامه نویسای این مملکت کاری میکنند حتما معرفیش کنند. اگه از طریق این وبلاگ باشه هم باعث خوشحالی و افتخار منه.

  2. سپتامبر 8, 2010 در 5:08 ب.ظ.

    بسيار عالي بود.
    ممنون

  3. مهرزاد
    سپتامبر 12, 2010 در 9:29 ب.ظ.

    متاسفانه این برنامه لینکها را برای من استخراج نمیکند. در ضمن از برنامه ای که برای فیلمهای پنج ثانیه ای و طرح جلدهای مجله تایم نوشته بودید توانستم استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید.

    • mohammaddesign
      سپتامبر 23, 2010 در 8:33 ب.ظ.

      برنامه از فید استفاده میکنه و فید در ایران بسته شده

  4. احمد حماسی
    سپتامبر 23, 2010 در 8:02 ب.ظ.

    عالی بود عالی بود عالی
    نشون دادی که همیشه خلاقیت جواب داده و همیشه می شه یه کاره جدید انجام داد
    تو گوگل که جستجو می کنم همه اسم این برنامه رو می بینم
    به هر حال بسیار بسیار ممنونم
    زنده باد

    • mohammaddesign
      سپتامبر 23, 2010 در 8:34 ب.ظ.

      نسخه بتا یک : فقط قابلیت پیگیری فید های جدید رو داره .
      نسخه بتا دو : بر استخراج لینک و زیرنویس تمرکز داره.
      نسخه نهایی به زودی : با قابلیت های بیشتر ارائه میشه.
      در مورد سوالتون که اینجا نیاوردم باید بگم فید های فید برنری سایت بسته شده.

  5. mohammaddesign
    اکتبر 1, 2010 در 11:30 ق.ظ.

    دانلود نسخه جدید : http://www.box.net/shared/rojm2p44s2

  6. Hai
    اکتبر 6, 2010 در 2:35 ق.ظ.

    Mr. Mohammad,thank you so much.
    «TED Grabber Beta 2» is really very good. Here I have a question for you:
    How to use «TED Grabber Beta 2» to download «chi_hans» or «chi_hant» subtitle?

    Very often I need to download TED subtitle files in Chinese. On TED website the Chinese subtitle’s extension name is «chi_hans» or «chi_hant», referring to the website: «http://tedtalksubtitledownload.appspot.com/».
    But in the «TED Grabber Beta 2» software, in «Language Setting–>Other Language» option, we can fill in only 3-letter extension name, such as «ita, ara…». Extension name «chi_hans» or «chi_hant» can not be filled in. So, please teach me: how to use «TED Grabber Beta 2» to download «chi_hans» or «chi_hant» subtitle?

    I come here to ask because I am so sorry that I can not read the instruction in your language, but I am using a very useful tool shared by you. It is very nice. Thank you again.

    Hai

  7. محمد
    اوت 5, 2011 در 7:27 ب.ظ.

    با سلام و تشکر از برنامه بسیار خوبتون
    فقط یک مشکلی که هست من محل ذخیره شدن فایل های دانلود شده را نمیتونم پیدا کنم

    • mohammaddesign
      اوت 5, 2011 در 7:33 ب.ظ.

      ممنون از لطفتون

      1- فایل ها با توجه به زبان زیرنویس در کنار فایل اجرایی در پوشه زیرنویس ها قرار داده میشه
      2- توصیه میکنم از نسخه جدید برنامه با نام tedcatcher استفاده کنید که بروزرسانی نسخه tedgrabber میباشد
      3- همون طور که مشخصه دانلود فایل های ویدئویی با کیفیت مورد نظر به انتخاب شما و به عهده دانلود منیجرتون میباشد

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

