خانه > کتاب, ادبیات, تراوش مغزی, زندگی > شیوه های جدید خرید کتاب

شیوه های جدید خرید کتاب

پیش نوشت : حتی شیوه خرید کتاب هم در طی این سال ها برایم عوض شده
.
.
لیستی تهیه کرده بودم و مثل کله شق ها مدام دنبال کتاب ها میگشتم . برای پیدا کردن کتاب درود بر کاتالونیا جرج اورول تمام انقلاب را زیر پا گذاشتم آن موقع سرباز بودم و تا ساعت هشت وقت داشتم به سربازخانه برگردم اما از سر همان کله شقی تا وقتی این کتاب را پیدا نکردم برنگشتم : بلاهای بعدی بماند

ری بردبری و فارنهایت 451 هم مشمول همین اصل بود یک هفته مدام پشت در کتابفروشی رفتم و آمدم تا فروشنده را متقاعد کنم تنها نسخه کتاب  که در کتابخانه شخصی خودش بود را به من بدهد : چه مصیبت هایی سر قیمت تمام شده کتاب داشتیم

مدتی است دیگر لیستی با خود برای خرید کتاب نمیبرم : میخواستم فرنی و زوئی را بعد از ناطور دشت بخوانم که فروشنده 4 کتاب دیگر به من پیشنهاد داد و یک جا همه اش را گرفتم : این چیزی است که من اسمش را شیوه جدید خرید کتاب گذاشته ام دیگر کله شق نیستم.دیگر انگار کتابی نمانده که آدم برایش کله شقی کند

پی نوشت :  لیست خرید

فرنی و زوئی : جی دی سلینجر برگردان امید نیک فرجام – انتشارات نیلا 3000 تومان
تنهایی پر هیاهو: بهومیل هرابال ترجمه پرویز دوائی- کتاب روشن 2100 تومان
دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم جی دی سلینجر احمد گلشیری 4200 تومان
روح پراگ  ایوان کلیما ترجمه فروغ پوریاوری 4000 تومان
کارگل ایوان کلیما 5700 تومان 

 

 
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

