خانه > فایرفاکس, مرورگر, ویندوز, کامپیوتر, اینترنت, ابزار وب, برنامه نویسی, دلفی, سیستم عامل, سرویس های وب, شبکه > انتشار نسخه آزمایشی برنامه تصحیح ورودی های صفحه کلید

انتشار نسخه آزمایشی برنامه تصحیح ورودی های صفحه کلید

پیش نوشت : اول به اینجا مراجعه کنید
.


Typotrue

.
برنامه تصحیح ورودی های صفحه کلید : نسخه آزمایشی شماره یک . برای دانلود به اینجا مراجعه کنید. پس از اجرای برنامه کافی است آن را مینیمایز کرده و تمام . هر کجا ورودی های اشتباه داشتید آن را انتخاب و سپس فانکشن کی 9 . برنامه متن انتخاب شده را برداشت کرده تصحیح میکند و سپس بازنشانی در همان محل انجام میگیرد

.

.

پی نوشت

منتظر گزارش مشکلات و نظرات شما برای نسخه های آینده هستم
شاید احساس کنید پاک کردن متن تایپ شده راحت تر باشد : تصمیم گیرنده شما هستید : اینجا یک وبلاگ برنامه نویسی است همین

  1. آگوست 8, 2010 در 3:43 ب.ظ.

    فعلاً که عالی کار ميکنه. مرسی.

  2. مِی 25, 2011 در 5:30 ب.ظ.

    سلام
    آقا دمت گرم خیلی زیاد
    حالی دادی بس اساس

  3. مِی 26, 2011 در 7:22 ق.ظ.

    سلام
    من این برنامه رو گذاشتم رو استارت آپ ویندوز که همیشه اجرا بشه.
    از طرفی وقتی داخل ویژوال استدیو برنامه ای که دارم مینیویسم رو میخوام دیباگ کنم
    مسلما به دلیل اوررایت شدن هاتکی f9 , وقتی f9 رو میزنم کد خطی که کرسر در اون خط قرار داره رو با فارسیش ریپلیس میکنه.
    به نظرت کلید دیگه ای که به درد این کار بخوره چی میتونه باشه؟
    من فکر میکنم دکمه insert واسه این کار جالب باشه

  4. مِی 26, 2011 در 7:27 ق.ظ.

    حالا که فکر میکنم میبینم insert هم همچین مناسب نیست

    • mohammaddesign
      مِی 26, 2011 در 7:50 ق.ظ.

      از اینکه به این برنامه توجه دارید ممنونم … در زمینه کلید F9 و یا هر کلید دیگه ای یا هر ترکیبی من مدتها ست دارم فکر میکنم : نهایتا هر کدوم در جایی برای برنامه ای قابل استفاده میشه و موضوع تداخل ایجاد میشه . نهایتا اگر نسخه جدیدی از این برنامه رو عرضه کنم شاید انتخاب این کلید رو به عهده کاربر بذارم یا اینکه یه ایده بهتر تا اون زمان به ذهنم برسه و مسلما از نظرات و راهنمایی های خوانندگان و سایر برنامه نویس هایی که به اینجانب لطف دارند هم بی بهره نخواهم موند . با تشکر

  5. جون 13, 2011 در 7:30 ب.ظ.

    عه! این که برای و.ی.ن.د.و.زه 😦

  6. مصطفی
    اکتبر 21, 2011 در 11:25 ق.ظ.

    آقا من چه قدر دنبال همچین برنامه ای بودم کلی این برنامه حال داد به ما دمت گرم

  7. loc alme
    مارس 7, 2014 در 7:33 ب.ظ.

    mohammaddesign :
    از اینکه به این برنامه توجه دارید ممنونم … در زمینه کلید F9 و یا هر کلید دیگه ای یا هر ترکیبی من مدتها ست دارم فکر میکنم : نهایتا هر کدوم در جایی برای برنامه ای قابل استفاده میشه و موضوع تداخل ایجاد میشه . نهایتا اگر نسخه جدیدی از این برنامه رو عرضه کنم شاید انتخاب این کلید رو به عهده کاربر بذارم یا اینکه یه ایده بهتر تا اون زمان به ذهنم برسه و مسلما از نظرات و راهنمایی های خوانندگان و سایر برنامه نویس هایی که به اینجانب لطف دارند هم بی بهره نخواهم موند . با تشکر

    where are you brother

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه