دانلود تمام کمیک استریپ های گارفیلد

پیش نوشت : در جهت اعتیاد جدید به کمیک استریپ های گارفیلد مجبور شدم یه برنامه بنویسم تا تمام آرشیو این گربه دوست داشتنی رو یه جا مطالعه کنم
.


GarfieldGrabber ver 1.0.0

.

برنامه گارفیلد گرابر به شما امکان دانلود روزانه کمیک استریپ ها را میدهد در عین حال میتونید با مشخص کردن یک بازه زمانی مشخص تمام کمیک های رنج مشخص شده رو یک جا دانلود کنید . پس از دانلود شما یک کتابخانه همیشه همراه از این گربه زبل خواهید داشت
.


Garfield’s Comic Strip Grabber

.
برنامه را به همراه سورس  از اینجا دریافت کنید . به کمک واین امکان اجرای برنامه در توزیع های لینوکسی فراهم میشود

.

 

  1. آوریل 7, 2011 در 8:50 ب.ظ.

    سلام. همچین برنامه ایه؟ خوب…
    اشکالی نمی بینم. البته تا کمیکهای سال 90 راحته براش آدرس بنویسی، ولی از این به بعدیا یه کم پبچیده می شه، آخه دیگه کمیکهام رو دستی آپلود نمی کنم.

    کمکی چیزی خواستی بگو. اسکریپتهایی مثل این که کارت رو راحت تر کنه هم می تونم برات بگذام رو رو سایت، یا خواستی جایی برات تغییری ایجاد می کنم راحت تر باشی.

    • mohammaddesign
      آوریل 7, 2011 در 8:58 ب.ظ.

      با تشکر … الان سوالی که برای من مطرحه اینه :

      به چه شکل میشه بین نسخه اصلی هر کمیک استریپ و کمیکی که شما ترجمه و ایجاد میکنید رابطه برقرار کرد . یه کلیدی این وسط لازمه برای ارتباط به نظرم . هدفم اینه اگه کمیکی نسخه فارسی داشت اون رو هم به کاربر نشون بدم و اگه نداشت که هیچی . حتی کاربرا میتونند یه ترجمه سریع برای شما بفرستند تا کار شما هم راحت تر و سریع تر بشه .

  2. آوریل 8, 2011 در 6:17 ق.ظ.

    م م م م اون موقع که داشتم این سایت رو می ساختم به همچین چیزی فکر نکرده بودم! خوب… نمی دونم واقعا!!! ولی از این به بعد اگه بخواین می تونم یه کاریش بکنم. حتماً با وردپرس آشنا هستین. نظری دارین بگین حتماً.

    م م م می تونم تو نتیجه ی جستجو اسم فایل کمیک رو اضافه کنم. بد می شه؟

    البته الان به فکر یه فایل xml هستم که آدرس همه عکسهای کمیکها رو با معادل تاریخ انگلیسیشون لیست کنه. چطوره؟

    با ارسال ترجمه سریع (البته بصورت ناشناس) موافقم… براش می تونم یه php کد بنویسم که بصورت Post یا هر چیزی که ممکنه بهتر باشه ترجمه ها رو دریافت کنه برام بگذاره کنار.

    • mohammaddesign
      آوریل 8, 2011 در 7:52 ق.ظ.

      خیلی ممنون . با وردپرس یه آشنایی دارم . اون مثالی که ارسال کردید خیلی خوبه . دقیقا تاریخ میلادی راهگشاست . فقط یه سوال شما کمیک ها رو به ترتیب خاصی ترجمه میکنید ؟ منم فعلا بررسی بیشتری میکنم تا لازم نباشه شما تغییرات زیادی اعمال کنید . موفق باشید

  3. آوریل 8, 2011 در 1:47 ب.ظ.

    ترتیب که داره، از شماره های اول شروع کرده م خیلی ها رو جا انداخته م. البته تو برنامه م هست جلوی این پرشها رو بگیرم.
    به مرور اسم اصلی کمیکها رو اضافه می کنم به پستها. البته فکر نکنم به زودی برسم قبلی ها رو تصحیح کنم، ولی بعدی ها رو حتما می گذارم.

    • mohammaddesign
      آوریل 8, 2011 در 2:13 ب.ظ.

      فایل ایکس ام ال رو گرفتم اما خالی بود . یه فایل ساده هم باشه کفایت میکنه . معادل میلادی هر عکس به شمسی مثلا … منم خودم فعلا بد جور گرفتارم . بهتره به مرور روش کار کرد 🙂

    • mohammaddesign
      آوریل 8, 2011 در 2:28 ب.ظ.

      فایل ایکس ام ال خوب بود . کاش افراد بیشتری همراهی میکردند تا کمیک های جدید زود منتشر بشه . الان کاربرا بیشتر برای دیدن کمیک های اخیر احتمالا از برنامه استفاده خواهند کرد . در حال بررسی …

  4. آوریل 8, 2011 در 3:21 ب.ظ.

    گفتم بشن 1000 تا کمیک، حجم فایله می ره بالا.. اینو هم ساختم محض احتیاط …

    • mohammaddesign
      آوریل 8, 2011 در 5:37 ب.ظ.

      آهان ایول این دقیقا فایلی است که من احتیاج دارم . اگه همین باشه خوبه . منتها در مورد امنیت باید بگم بهتره دنبال ایجاد یه مسیر عمومی برای این خروجی باشید که اگه هر کس هم بهش دسترسی پیدا کرد برای سایتتون مشکلی پیش نیاد ( از لحاظ امنیت سایتتون میگم : اصلا دوست ندارم مشکلی براش پیش بیاد ) در عین حال اگه قرار شد کمیک های شما رو در نسخه های بعدی وارد برنامه کنم قبلش مفصل در این باره بحث میکنیم . بازم ممنون

  5. آوریل 8, 2011 در 5:55 ب.ظ.

    متاسفانه نمی دونم (ایجاد یه مسیر عمومی برای این خروجی) چی هست و چجوریه.

    • mohammaddesign
      آوریل 8, 2011 در 5:58 ب.ظ.

      خوب اصلا صحیح نیست من از اون مسیر در برنامه استفاده کنم با یه اسنیف ساده از روی پورت هر کسی میتونه بهش دسترسی پیدا کنه . بهتره مسدودش کنید و بیشتر بررسی کنید تا از نظر امنیت مشکلی نباشه

  6. روزبه
    آوریل 14, 2011 در 8:15 ق.ظ.

    داداش کارت خیلی درسته. ایول داری 🙂

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه