دانلود تمام عکس های سایت وان ایکس

پیش نوشت : دوست خوبم میلاد در آخرین پستش به معرفی دو سایت عکس پرداخته که جا داره همین اول ازش تشکر کنم
.

.

امروز با گشت و گذار در این سایت متوجه شدم تمام عکس های این سایت یه آدرس پایه دارند و نام هر عکس شماره ای است که مدام در حال افزایشه  و در هنگام نگارش این پست به 35152 رسیده . این یعنی اینکه شما میتونید لینک این تعداد عکس رو بصورت اتوماتیک در یک برنامه ایجاد کنید و سپس لینک ها رو به دانلود منیجر خود بسپارید تا با سرعت همه عکس های سایت رو دانلود کنید
.

من این کار را با یه اسکریپت وی بی انجام میدم و شما هم میتونید در هر محیط برنامه نویسی ای خودتون لینک ها رو تولید کنید
.

Set objFS = CreateObject(«Scripting.FileSystemObject»)    ‹CreateObject
Set objTS = objFS.OpenTextFile(«image-links.txt«,2)         ‹OpenTextFile

For mk = 1 To 35152
      objTS.WriteLine «http://imghost.1x.com/» & mk & «.jpg»
Next

msgbox(«Image Links Create Successfully.»)                    ‹Create Successfully

.

کد بالا را در داخل نت پد کپی کنید و با پسوند وی بی اس ذخیره کنید . به همین راحتی تمام لینک ها در فایلی که از قبل ایجاد میکنید ریخته میشه و آمادس تا با دانلود منیجرتون دانلود بشه

.

پی نوشت

اگه در کپی کد و اجرای اون مشکل دارید فایل های اسکریپت وی بی آماده رو از اینـجا دانلود کنید
اول از همه فایل خروجی خط دوم کد رو ایجاد کنید تا اسکریپت با خطای اجرا روبرو نشه
به اینجا مراجعه کنید و از قسمت آخرین عکس های اضافه شده شماره بزرگترین عکس را استخراج کنید و در حلقه کد بالا قرار دهید.تعدادی از عکس های اولیه سایت وجود خارجی ندارد پس حلقه را از 500 یا بالاتر اجرا کنید. دقت کنید خیلی از دانلود منیجر ها امکان تولید چنین الگوهایی رو دارند . همه لینک ها رو با هم در برنامه دانلود منیجرتون ایمپورت نکنید اکثر این برنامه ها چنین ظرفیتی ندارند

دوستان لینوکسی زحمت اسکریپت پرل را بکشند
منتظر نظرات شما هستم

پی نوشت دوم

میخواستم این مجموعه رو در قالب یه برنامه جامع ارائه کنم که فعلا منتظر سایت های مشابه دیگه ای از این دست هستم تا کامل تر بشه
 
 

  1. آگوست 29, 2010 در 12:34 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز .
    متاسفانه من نتونستم این کار رو انجام بدم .
    ممنون می شم من رو کمی راهنمایی کنید .
    مثلا در مورداینکه با چه دانلودری بهتر میشه این کار رو کرد .
    یا اینکه من دانلودرم اسپید بیته آیا از اون هم میشه استفاده کرد ؟

    • mohammaddesign
      آگوست 29, 2010 در 12:54 ب.ظ.

      برنامه دانلودر زیاد فرقی نداره . اول با اسکرپیتی که گذاشتم فایل لینک ها رو بسازید و اون رو در دانلود منیجر خودتون ایمپورت کنید . بهتره از idm استفاده کنید

  2. آگوست 29, 2010 در 6:20 ب.ظ.

    ممنون میشم اگه بیشتر راهنمایی کنید .
    یه مقدار ابتدایی تر بگید .
    تصور کن داری یه آدم آماتور رو راهنمایی می کنید .
    ممنون

  3. آگوست 30, 2010 در 12:17 ب.ظ.

    من یه آرشیو نسبتا خوب از حدود 20 جشنواره عکس خارجی – به همراه حدود 30 جشنواره داخلی و بیش از 300 عکاس کلاسیک خارجی مثل برسون و سالگادو و کاپا و وستون و … دارم .
    حدود 2 تا دی وی دی .
    اگر دوست داشته باشی و البته ساکن تهران باشی میتونیم این سی دی ها رو با هم کامل کنیم .
    فکر میکنم با این روشی که بلدی و من نتونستم استفاده کنم بتونی همه ی طرح جلد های مجله ی تایم رو هم بگیری .

    • mohammaddesign
      آگوست 30, 2010 در 12:30 ب.ظ.

      دوست عزیر خیلی سادس ابتدا این فایل های اسکریپت رو دانلود و با winrar باز کن … ابتدا فایل create رو اجرا کنید یه فایل ساخته میشه به نام image-links.txt حالا اسکریپت write رو اجرا کنید … لینک ها در داخل فایل متنی image-links.txt ریخته میشه . تمام … حالا لینک ها برای دانلود آمادس … در مورد عکس های روی جلد مجله تایم مطمئنید برنامه ای نوشته نشده براش ؟

      • آگوست 30, 2010 در 7:38 ب.ظ.

        نه مطمئن نیستم .
        با توجه به اینکه گویا شما تخصص کافی در این زمینه دارید و با توجه به ترتیبی بودن شماره ی جلد ها فکر میکنم اگه بتونید دانلودش کنید آرشیو با ارزشی باشه .
        در مورد پیشنهاد مبادله هم نظرت رو بهم بگو .
        من عکاس هستم و دسترسی خوبی به برخی منابع داشتم .
        که شامل موارد فوق و چندین پی دی اف ارزشمند میشه .
        منتظر نظرت هستم .
        موفق باشی و ممنون بابت راهنمایی ارزشمندت .
        برم ببینم موفق می شم یا نه .
        اگه نتونستم این دفعه دیگه مزاحمت نمی شم .

  4. آگوست 30, 2010 در 9:55 ب.ظ.

    ممنون از راهنماییت .
    موفق شدم
    ولی مجبورم 2000 تا 2000 تا ایمپور ت کنم .

    • mohammaddesign
      آگوست 31, 2010 در 5:17 ب.ظ.

      خوشحالم بالاخره موفق شدید … در مورد پیشنهادتون باید بگم ساکن تهران نیستم اما در صورتی که سایت هایی رو مد نظر دارید معرفی کنید در صورت امکان راهی برای استخراج عکسهاش پیدا میکنم تا آرشیوتون کامل تر بشه .

      • محمد رضا معصومی
        سپتامبر 1, 2010 در 8:57 ب.ظ.

        ممنون از لطفت .
        مجله ی تایم گزینه ی خوبیه .
        http://www.madeinphoto.fr
        این سایت به صورت فلش طراحی شده .
        اما یکی از بهترین مرجع های کلاسیکه .
        بررسی کن ببین شدنیه ؟

  5. سپتامبر 9, 2010 در 10:03 ب.ظ.

    سلام .
    تمام عکس ها رو دانلود کردم .
    خواستم ازت بابت راهنمایی و کدی که در اختیار گذاشته بودی تشکر کنم .
    شاد باشی.

    • mohammaddesign
      سپتامبر 10, 2010 در 7:55 ق.ظ.

      خواهش میکنم . در مورد کاورهای مجله تایم هم یه کارایی کردم . منتها اندازشون زیاد بزرگ نیست … به زودی اگه فرصت کنم برنامش رو مینویسم.

  6. سپتامبر 13, 2010 در 10:52 ب.ظ.

    سلام
    خيلي خيلي استفاده كردم
    دست گلت درد نكند
    عكاس كه باشي ميدوني چه لذتي دارد
    اگر ايميل يا جي تاك محبت كنين ممنون خواهم شد

    • mohammaddesign
      سپتامبر 14, 2010 در 12:52 ب.ظ.

      خوشحالم که مورد توجه شما و سایر دوستان قرار گرفته.در زمینه ارتباط با مخاطبان این وبلاگ باید عرض کنم فعلا به دلیل محدودیت وقت و حجم کار از طریق همین وبلاگ و کامنت ها در خدمت دوستان هستم . منتظر نظرات سازنده شما هستم. با تشکر

  7. سپتامبر 15, 2010 در 4:21 ق.ظ.

    آيا امكان دانلود همه عكس هاي سايت هايي مانند http://www.magnumphotos.com/
    http://aks.akkasee.com/photos/
    هم ميسر است؟

    • mohammaddesign
      سپتامبر 15, 2010 در 2:30 ب.ظ.

      بررسی میکنم .. سایت دوم فکر کنم خیلی راحت باشه.

  8. نوامبر 9, 2010 در 12:28 ب.ظ.

    dpchallenge.com

    سلام
    این سایت هم مثل سایت وان ایکس میمونه .
    و به همین روش سریالی و عددی قابل دریافته اطلاعاتش .
    اگه برنامش رو نوشتی بگو من هم استفاده کنم .
    ممنون

  9. neda
    آوریل 15, 2012 در 10:36 ق.ظ.

    باسلام

  10. neda
    آوریل 15, 2012 در 10:38 ق.ظ.

    ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی کنید

    اول اینکه چطور میشه این لینک ها یکباره یا در طی چند مرحله به دانلودمنجر داد؟! منظورم این هست که من هر بار اسم عکس یعنی همان شماره عکس را تایپ می کنم و در واقع یکی یکی عکس ها دانلود میکنم.

    دوماینکه آیا می توانید برنامه ای برای سایت
    fotolia

    هم بنویسید

    با تشکر فراوان

    • mohammaddesign
      آوریل 15, 2012 در 1:02 ب.ظ.

      در صورتیکه تولید لینک ها براتون مشکل ایجاد کرده میتونید از برنامه زیر استفاده کنید :
      http://sourceforge.net/projects/inclinkgen
      بعد از ایجاد لیست همه رو به یک دانلود منیجر بسپارید . مثلا : IDM

      سایتی که پیشنهاد دادید رو بررسی میکنم

      با تشکر

  11. neda
    آوریل 18, 2012 در 7:38 ق.ظ.

    با سلام مجدد

    و تشکر بسیار بابت وقتی که در پاسخگویی گذاشتید

    لینک که شما معرفی نمودید قبلا از طریق سایت خودتون دانلود کردم.. مشکل من این هست که چطور میشه نخواهیم لینک ها رو تک تک به دانلود منجر بدهیم

    • mohammaddesign
      آوریل 18, 2012 در 5:33 ب.ظ.

      بیشتر برنامه های من بعد از پایان اجرا یک فایل متنی در کنار فایل اجرایی میسازه . حتی اگه چنین فایلی وجود نداره خودتون لیست ایجاد شده رو کامل در یک فایل متنی کپی کنید . سپس در دانلود منیجر ایمپورت کنید
      مثلا در IDM :

      Tasks- > Import – > from text file

  12. neda
    آوریل 20, 2012 در 5:39 ب.ظ.

    سلام

    واقعا تشکر، بالاخره یاد گرفتم و بسیار ممنون
    خیلی لطف کردید.

    راستی ببخشید که این سوال را در این بخش می پرسم، آیا بنظر شما امکانش هست که برنامه ای آماده کنید که بشه از سایت
    http://www.civilica.com/
    مقالات را رایگان دانلود کرد؟!
    چون این سایت بابت هر مقاله کنفرانس 1000 تومان تا 2000 تومان دریافت میکنه.
    و خیلی از کتابخانه ها از جمله کتابخانه ملی هم طرف قراردادش نیستند.
    بازهم عذرخواهی میکنم از اینکه این پرسش را در تاپیک 1x مطرح کردم.
    ولی واقعا سپاسگزارم از اینهمه نرم افزارهایی که شما تهیه میکنید تا بسیار بهتر و ساده تر از دنیای مجازی استفاده کنیم.
    موفق باشید

  13. مصطفی
    اکتبر 20, 2012 در 9:37 ب.ظ.

    عالی بود
    مرسی
    دمت گرم

  14. bob
    اکتبر 18, 2013 در 6:42 ب.ظ.

    سلام اون کدی که شما دادی راحت کار کرد اما وقتی من آخرین کد عکس ها رو میزارم به صورت htm دانلود میکنه

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه