خانه > ویندوز, کامپیوتر, کتاب, برنامه نویسی, دلفی > راهنمای دلفی برای برنامه نویسان

راهنمای دلفی برای برنامه نویسان

پیش نوشت : معرفی راهنمای زبان دلفی برای برنامه نویسان
.

Portable Delphi Basics : http://www.delphibasics.co.uk

Reference information for the Delphi programming language, from Delphi 7 to Delphi 2005 with examples

.
اگه برنامه نویس دلفی باشید حتما با این سایت آشنا هستید . خود سایت یک نسخه پولی از کلیه مطالبش رو ارائه کرده . منتها من نتونستم این برنامه رو پیدا کنم ( امکان خریدش هم نبود ) . برای همین تمام صفحات سایت رو دانلود کردم و به کمک برنامه های موجود تمام محتوای سایت رو به  یک فایل اجرایی قابل حمل تبدیل کردم . این راهنما رو از دست ندید و از اینجا دانلودش کنید
.
 

  1. اکتبر 19, 2011 در 6:51 ق.ظ.

    ببین دوست عزیزم
    دنیای قشنگی داری من از نوشتنت لذت می برم خیلی آروم و زیبا و بدون استرس می نویسی
    امیدوارم هرجای دنیایی موفق باشی
    دنیای زیبایی داری شما🙂

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

