خانه > فایرفاکس, مرورگر, ویندوز, کامپیوتر, اینترنت, بازی, تفریحی, تراوش مغزی, خبر, زندگی, سیستم عامل, سرویس های وب, شبکه > ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی شبکه های صدا و سیما از طریق اینترنت دانلود منیجر

ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی شبکه های صدا و سیما از طریق اینترنت دانلود منیجر

پیش نوشت : راهنمایی بر ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی شبکه های صدا و سیما از طریق اینترنت

.


http://live.irib.ir
.

اول از همه میریم به سایت پخش زنده شبکه های تلویزیونی و رادیویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران . بعد مثلا سراغ شبکه سه  ( دیگه نمیگم چرا🙂 ). از امکان پخش در قالب فلش با نرخ بیتی مورد نظر استفاده میکنیم . فعلا سه نرخ بیتی ارائه میشه که بسته به سرعت اینترنت یکیش رو انتخاب کنید
.


Firefox – > Right Click – > View Page Source

.
اگه فلش پلیر شما بر روی مرورگر به درستی نصب شده باشه پخش شبکه با نرخ بیتی که تعیین کردید شروع میشه . من پنجره جدید رو کمی باز میکنم و با راست کلیک اقدام به نمایش سورس صفحه میکنم . دقت کنید اگه فلش پلیر در مرورگرتون نصب نباشه مهم نیست فقط به سورس این صفحه مراجعه کنید
.

rtmp://tv3.irib-live.hypercdn.com/live-754132798 + irib3-64.sdp

URL : rtmp://tv3.irib-live.hypercdn.com/live-754132798/irib3-64.sdp

.
خیلی ساده من از آدرس استریمر و فایل راهنمایی که میزان نرخ رو نشون میده استفاده کردم و یک آدرس برای دانلود استریم برنامه های تلویزیونی شبکه سه ایجاد کردم . شما به همین ترتیب میتونید این آدرس رو برای سایر شبکه ها ایجاد کنید . در نمونه بالا من در حال ضبط همزمان برنامه های شبکه سه با نرخ 64 و شبکه یک با نرخ 256 هستم . به همین سادگی . اگه سرعت شما مناسب باشه میتونید همه شبکه ها رو با هم ضبط کنید
.
اما اینترنت دانلود منیجر فایل ها رو به صورت موقت در پوشه اپلیکیشن دیتا قرار میده و از اونجایی که فرآیند دانلود هیچ وقت تموم نمیشه خود شما باید با مراجعه به این پوشه های موقت نتیجه کار رو بدست بیارید
.

.

برای استفاده از این روش شما به اینترنتی پایدار نیاز دارید . اما اگه ارتباط برای لحظاتی قطع بشه اینترنت دانلود منیجر سعی میکنه ادامه داده ها رو در انتهای فایل موقت بریزه  بهتره همیشه در این مواقع از آخرین فایل ایجاد شده یه کپی بگیرید تا اطلاعات دانلود شده دوباره رونویسی نشه . موفق باشید

.

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

