دسترسی به مارکت گوگل از طریق سرور مجازی

پیش نوشت : ایجاد یک پروکسی  در سرور مجازی و اتصال به مارکت در گوشی اندرویدی

.

FreeProxy Internet Suite

این روزها میتوان با هزینه ای در حدود 10 تا 15 هزار تومان در ماه یک سرور مجازی با ترافیک نامحدود تهیه کرد . انتخاب سرویس به عهده خود شماست . بعد از دسترسی به سرور مجازی باید یک پرکسی سرور بر روی آن راه اندازی کنید . نرم افزارهای زیادی برای این کار مخصوصا در محیط ویندوز نوشته شده . برای مثال از free proxy استفاده کنید . برنامه را از اینجا دریافت کنید

.

 من پورت 8081 رو برای این کار انتخاب میکنم . گزینه local binding رو فراموش نکنید و حتما به کارت شبکه سرور مجازی اختصاصش بدید . نهایتا سرویس پروکسی رو start کنید . حالا سرور مجازی ویندوزی شما مثل یک پروکسی سرور عمل میکنه .

در پست های قبلی کار با مارکت هم اشاره شده بود که برای انتقال تمامی ترافیک گوشی بر روی پروکسی باید از برنامه ای مثل Transparent Proxy استفاده کرد . حالا کافی است آدرس سرور مجازی و پورت 8081 رو دارد برنامه کنید و از ON برای شروع کار برنامه استفاده کنید . اکنون گوشی شما به پروکسی سرور مجازی متصل شده . از داخل گوشی مارکت اندروید را باز کنید و دسترسی خود را امتحان کنید

do it tomorrow

من برای نمونه برنامه موفق و جالب Do It رو نصب کردم . اکنون کلیه تبادلات گوشی شما از طریق پورت 8081 و سرور مجازی صورت میگیرد . در صورتیکه از سرور مجازی لینوکسی استفاده میکنید تنها باید به دنبال یه پروکسی سرور لینوکسی باشید  بقیه مراحل تفاوتی ندارد . در صورتیکه سرویس دهنده با ترافیک نا محدود و قیمت مناسب سراغ دارید همین الان دست به کار شوید

.

در کامپایل مغزی لذت کشف و برنامه نویسی را تجربه کنید

  1. سپتامبر 23, 2011 در 6:09 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید
    من همیشه مطالب شما رو دنبال میکنم، این مطلب رو هم خوندم چند وقت پیش، ولی چون از وی پی ان استفاده میکنم زیاد بهش توجه نکردم. اما تازگیا گوگل اکثر آی پی ها رو بسته و نمیشه با وی پی ان برم مارکت. یاد پست شما افتادم، گفتم ازتون بپرسم که شما الان پروکسی دارید؟ چون عملا من امکان داشتن سرور رو ندارم، گفتم اگه شما دارید لطف کنید و …
    پیشاپیش ممنونم😉

    • mohammaddesign
      سپتامبر 24, 2011 در 11:32 ق.ظ.

      ممنون از لطف شما …

      اگه امکان استفاده از سرور مجازی رو ندارید قبلا پستی برای استفاده از your freedom به عنوان پروکسی و دانلود از مارکت نوشتم که میتونه مفید باشه . موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

