دانلود عکس های Picplz و مشکلات

پیش نوشت : معرفی برنامه ای برای دانلود عکس های سایت picplz.com و بررسی مشکلات

.

برای شروع بد نیست در سایت ثبت نام کنید و اپ اندرویدی یا آیفون اون رو دریافت کنید . دلم میخواست عکس های خودم و تعدادی از کاربرانی که در این سرویس دنبال میکنم رو سریع دانلود کنم و داشته باشم برای همین یه برنامه نوشتم

picplzgrabber 0.0.1

وقتی در API های سایت مشغول بررسی بودم متاسفانه به راهی که بتونه تمام عکس های یک کاربر رو واکشی کنه نرسیدم . برای همین فعلا برنامه کمی عجیب و غریب 60 عکس آخر هر کاربر رو واکشی میکنه ( در صورتیکه به کوئری خاصی دست پیدا کردید در نسخه بعدی اعمال میکنم ) . نکته بعدی که خیلی مهمه اینه که این سرویس نه تنها عکس های دوربین گوشی شما رو دریافت میکنه بلکه امکان آپلود هر عکسی رو به کاربر میده ( به نظرم این ویژگی زیاد جالب نیست ) . در نهایت دو مدل عکس در این سایت ایجاد میشه WMEG و 400r که مربوط به تفکیک عکس های گوشی و آپلودی معمولی است و همین باعث میشه لینک های wmeg گاهی معتبر نباشه و در هنگام استفاده از برنامه باید به این نکته دقت کنید . درضمن دنبال عکس های  باکیفیت در این سرویس نباشید

.

نهایتا برنامه به همراه سورس از اینجا قابل دریافته

.

در کامپایل مغزی لذت کشف و برنامه نویسی را تجربه کنید

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

