اخبار تصویری

پیش نوشت : قبل از هر چیز این پست رو مطالعه کنید
.

.
گرچه این سایت رو از قبل دنبال میکردم اما دیدن این پست در آی کلاب از آقای مصطفی لامعی باعث شد که لینک های دانلود عکس های این سایت رو تا به امروز استخراج کنم و به برنامه خودم اضافه کنم
.


MKLinksGrabber
.
حجم فایل لینک ها کمتر از 30 کیلو بایته و تعداد 7946 عکس رو پوشش میده . فقط اینکه عکسها قابلیت رزیوم نداره و در دانلود به این نکته دقت کنید
 
.
.

  1. javad
    ژوئن 12, 2011 در 6:49 ق.ظ.

    عرض سلام دارم خدمت شما.

    راستش از دیدن برنامه های شما خیلی به وجد اومدم. برنامه های کوچیک و ساده ولی بسیار خلاقانه و البته کاربردی.
    شدیدا به این مدل خلق برنامه علاقه مند شدم. اینکه مثلا دیتابیس یک سایت رو بگیری و توی یه برنامه با یه اینترفیس سفارشی قرار بدی. اما دقیقا نمیدونم چکار باید کرد!
    شما گفتید با نوشتن یه پارسر اینکار رو انجام میدید! من بلد نیستم. نیاز به راهنمایی دارم. درضمن من دلفی کار نیستم و با وی بی کار میکنم. شما فقط روش کار رو توضیح بدید من خودم تمام تلاشمو میکنم. پیشاپیش ممنونم.

    • mohammaddesign
      ژوئن 12, 2011 در 12:56 ب.ظ.

      ممنون از لطفتون
      زیاد کار سختی نیست و به زبان برنامه نویسی خاصی محدود نیست . شاید مهمترین نکته دقت در لینک محتواها و کمی آشنایی با توابع پردازش متن باشه (استفاده از عبارات با قاعده مثلا )
      برای شروع سورس سایت مورد نظر رو مورد بررسی قرار بدید : بعضی سایت ها محتوا رو از کاربر مخفی نمیکنند و مسلما کار ساده ای در پیش دارید اما در بعضی موارد باید با مقایسه تعداد زیادی از لینک ها به الگوریتم تولید اونها پی ببرید . مسلما همه چیز به دقت شما در سورس بستگی داره و داشتن خلاقیت برای دور زدن محدودیت ها . موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

