خانه > ویندوز, کامپیوتر, اینترنت, ابزار وب, برنامه نویسی, دلفی, سرویس های وب, شبکه > دانلود تمام عکس های سایت 500 پی ایکس

دانلود تمام عکس های سایت 500 پی ایکس

پیش نوشت : دانلود گروهی محتوای یک سایت عکاسی موضوعی است که من هیچ وقت به سادگی از کنارش عبور نمیکنم
.

500px is a photographic community powered by creative people
from all over the world that lets you share and discover inspiring photographs

.
توی این سایت عکس هایی پیدا میکنید که به جرات میتونم بگم کمتر جایی در وب قابل مشاهدس : محصول هنر و خلاقیت عکاسان حرفه ای تا کاربران آماتور در کنار هم که باعث شد من ساعت ها وقتم رو صرف دیدن عکس های این سایت کنم و هنوز ماجرا ادامه داره . تا لحظه ارسال این پست تعداد کل عکس های سایت از عدد 463348 هم گذشته و به طور عجیبی در حال افزایشه که نشان از فعالیت زیاد این جامعه کاربری داره . خود شما هم میتونید ثبت نام کنید و عکس های خودتون رو به دنیا معرفی کنید . شاید هم مورد توجه تیم ادیتور سایت قرار گرفتید و عکستون وارد بخش ویژه شد
.
اما برای دانلود عکس ها من از برنامه اپن سورسی که قبلا نوشته بودم استفاده میکنم . در حقیقت برنامه رو برای چنین مواردی نوشتم تا با دادن الگوی لینک های دانلود افزایشی کار به سادگی انجام بشه .  برای آشنایی با این برنامه به اینجا مراجعه کنید و برای دانلود مستقیم برنامه از اینجا اقدام کنید
.

inclinkgen : incremental link generator

.
همون طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید من الگوی سایت اخیر رو به برنامه اضافه کردم و به راحتی میتونم  لینک های دانلود رو بر اساس شماره ایجاد کنم . الگوی دانلود این سایت به این شکله
 http://photos.500px.com/ # /4

.
به عنوان نکته پایانی امیدوارم به کامل شدن این لیست کمک کنید تا مجموعه غنی ای از سایت های عکاسی رو داشته باشیم

.
 

  1. amir
    مارس 28, 2011 در 8:15 ق.ظ.

    سلام
    می خواستم بپرسم این سایت ها سایز بزرگ تری از این عکس ها قرار نمی دن .
    آیا سایز بزرگ تر رو باید بخریم ؟

    • mohammaddesign
      مارس 28, 2011 در 12:23 ب.ظ.

      سایزی که دانلود میشه دقیقا اندازه ایست که روی سرورها موجوده . برای اطلاعات بیشتر با مسئولان سایت مربوطه در تماس باشید .

  2. amir
    مارس 28, 2011 در 2:44 ب.ظ.

    سلام
    بعد از ثبت نام تو سایتش دیدم که می شه لیسانس های مختلف هر عکس رو خرید .
    می شه عکس های این سایت هم به برنامه اضافه کرد : http://www.dpchallenge.com
    البته این طور که من چک کردم برای دانلود کل عکس ها چند الگو لازم هست .

    راستی یادم رفت ازتون تشکر کنم . تشکر .

    • Masoud
      اکتبر 20, 2012 در 9:28 ق.ظ.

      سلام , چه الگوهای دیگه ای لازمه؟

  3. Masoud
    اکتبر 20, 2012 در 11:38 ق.ظ.

    chera har kari mikonam dl nemishe? man aksaye 1x ro rahat ba in ravash dl kardam ama in site nemishe, motmaenid olgo hamine?

  4. Masoud
    اکتبر 20, 2012 در 12:38 ب.ظ.

    بارها با اعداد مختلف امتحان کردم این الگو جواب نمیده :(((((

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

