خانه > ویندوز, کامپیوتر, اینترنت, ابزار وب, بازی, برنامه نویسی, تفریحی, تراوش مغزی, خبر, دلفی, زندگی, سرویس های وب, شبکه > برنامه ای برای دانلود عکسهای روز سایت نشنال جئوگرافیک

برنامه ای برای دانلود عکسهای روز سایت نشنال جئوگرافیک

پیش نوشت : برنامه های زیادی برای دانلود عکس از سایت نشنال جئوگرافیک در این مدت دیدم اما اون چیزی نبود که من میخواستم
.

geonatget
.
میدونید که سایت نشنال جئوگرافیک یه بخش داره به نام عکس روز که هر روز آپدیت میشه . برنامه هایی برای دانلود روزانه وجود داشت اما من همه عکس ها رو یک جا میخواستم . پس دست به کار شدم و سایت رو دقیق تر بررسی کردم . آرشیو جدید سایت از سال 2009 در دسترس بود و با چند خط کدنویسی نهایتا لینک عکس ها رو استخراج کردم و به دانلود منیجر سپردم
.
خود سایت تعداد عکس های این سه سال رو تا این لحظه 803 تا اعلام میکنه ولی نتایج خروجی لینک ها کمتر بود که بعدا متوجه شدم عکس های دسامبر 2009 گلچین ماه های قبل بوده و تکراری است . با این حال تا این لحظه 772 قطعه عکس بی نظیر رو بصورت یک جا دانلود کردم . اما تعدادی از عکس های جدید در رزولوشن بالا ارائه میشه که این مورد در نسخه های بعدی برنامه اضافه میشه
.
فعلا برنامه را به همراه سورس به زبان دلفی از اینجا دریافت کنید . منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم
.
  

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

