گوگلی که مرا وابسته و پابسته کرد

پیش نوشت : به دلیل عرضه اندروید 3 و سیاست های جدید گوگل این پست رو مینویسم
.

.
برخورد با صفحه بالا برای من ِ توسعه دهنده و برنامه نویس ایرانی چه معنایی باید داشته باشه ؟ احساسی که دارم رو مخفی میکنم و ادامه میدم
.

 

.
از جستجوی گوگل و قابلیت کش  استفاده میکنم و به صفحه دانلود ابزار توسعه برنامه های اندروید میرم و لینک رو پیدا میکنم و با همون روشهای قبلی دانلود رو انجام میدم و نهایتا اندروید 3 و شبیه ساز تبلت رو تست میکنم . منتها هنوز در سرم احساس گیجی دارم و برام سواله این یه حقه برای گوگل یا چی ؟ چرا باید شاهد چنین برخوردی باشیم و هنوز از کار کردن با اندروید احساس لذت داشته باشم . نگرانم همین . از انحصارطلبی مایکروسافت بنالیم یا از شرکتی که یکی از بزرگترین پروژه های اپن سورس را برای ما ممنوع کرده ؟
.
منتظر نظرات و پیشنهادهای شما هستم
  1. مهرداد
    مارس 13, 2011 در 7:54 ق.ظ.

    سلام من یه ماهی هست که اندرویدو دانلود کردم ولی سرویس پک هاشو دانلود نمیکنه .
    ممکنه راهنماییم کنید تا منم بتونم ازش استفاده کنم

    • mohammaddesign
      مارس 13, 2011 در 1:42 ب.ظ.

      در صورتی که قسمت های اول اموزش های این وبلاگ رو مطالعه کردید و باز هم موفق نشدید بهتره کل android sdk و نسخه های مختلف api رو از طریق تورنت دانلود کنید . با یه جستجو به این فایل که حجمی حدود 700 مگابایت داره میرسید . موفق باشید

  2. ژانویه 23, 2012 در 8:08 ب.ظ.

    سلام
    الان که من دارم نظرم رو می نویسم از تاریخ این مطلب چند ماهی میگذره 🙂 ولی این سیاست گوگل هنوزم پابرجاست و الان چهار روزه من دارم از اینور و اونور ابزار ها رو دانلود میکنم تا آماده برنامه نویسی آندروید بشم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

