پیش به سوی اندروید : قسمت هشتم

پیش نوشت : راهنمایی برای توسعه برنامه های اندرویدی
.
.
قسمت هشتم از مجموعه آموزش های تصویری برنامه نویسی برای اندروید را از اینجا دریافت کنید . در این قسمت یک کلاس پایه برای نمایش پیام به کاربر ایجاد میکنیم . سعی کنید این کلاس رو بر اساس نیاز خودتون توسعه بدید و در برنامه هاتون با سرعت بیشتری ازش استفاده کنید
.

مطالب مرتبط
.
پیش به سوی اندروید : قسمت هفتم

  1. ژانویه 15, 2011 در 7:02 ب.ظ.

    ممنون؛ اين قسمت خيلی خوب بود. دنبال MessageBox بودم!

  2. saeid
    ژانویه 16, 2011 در 6:18 ق.ظ.

    سلام به آقا محمد گل واقعا عالی بود مرسی از زحماتتون خیلی خوب بود خیلی خوب بود اگه من در مورد آندروید هر چیزی یاد بگیرم مدیون شمام ممنونم ازت به امید قسمت های بعدی

    • mohammaddesign
      ژانویه 16, 2011 در 7:55 ق.ظ.

      خیلی لطف دارید دوست عزیز … به این آموزش ها در حکم یک شروع نگاه کنید . سعی کنید مباحث هر بخش را با مثال های بیشتر و بصورت جزئی تر از طریق android developer دنبال کنید . ایجاد برنامه هایی کاربردی و مفید از طرف برنامه نویسان ایرانی برای کاربران دنیا آرزوی غیر قابل دسترسی نیست . به امید آن روز … موفق باشید🙂

  3. mohammaddesign
    ژانویه 16, 2011 در 8:04 ق.ظ.

    قسمت های قبلی در چند انجمن فارسی اندرویدی توسط خودم لینک شد که با موافقت و مخالفت مدیران آن بخش ها همراه بود ( من که آخر نفهمیدم ! موافق بودند یا مخالف ؟ ) . کامپایل مغزی تنها هدف خود را تشویق برنامه نویسان جوان و با استعداد این مرز و بوم برای نوشتن برنامه هایی در سطح جهانی میداند . به هر حال انتشار این آموزش ها در قالب تهیه شده آزاد است . مرسی .

  4. Nasir
    ژانویه 16, 2011 در 10:32 ق.ظ.

    سلام! ببخشید من می خواستم یک سوال از شما بپرسم . راستش من با C بلدم برنامه بنویسم ! امروز یک خبر رو تو سایت .handheldusers خوندم که گفت می تونید با c برای اندروید برنامه بنویسم . اما با نیتیو اینها آشنا نیستم ! می خواستم ببینم میشه با c برای اندروید برنامه نوشت یا نه و با باید NDk رو دانلود کنم !
    ممنون!
    اینم لینک خبر : http://www.handheldusers.com/forum/t10309.html

    • mohammaddesign
      ژانویه 16, 2011 در 11:33 ق.ظ.

      در زمینه سوالتون که پرسیدید مسلما میشه . سعی میکنم در قسمت های آتی مبانی کار با ndk رو هم بررسی کنم .

  5. mohammaddesign
    ژانویه 16, 2011 در 11:43 ق.ظ.

    اون قدر راه برای نوشتن برنامه برای این پلتفرم ها زیاده که فکر کنم تا مدتها فقط باید این روشها رو بررسی کنیم تا هر کاربری بر اساس توانایی ها و علاقه مندیش راهش رو پیدا کنه . چند روزیه با پروژه ای آشنا شدم که حتی با دلفی 7 هم امکان نوشتن برنامه برای اندروید رو فراهم میکنه . منتها هنوز جاوا و اکلیپس یک سر و گردن از بقیه جلوترند .

  6. سعید
    فوریه 23, 2011 در 8:46 ب.ظ.

    سلام خیلی عالی بود؛ ای کاش ادامه بدید …

  7. جواد
    اوت 15, 2012 در 11:15 ق.ظ.

    با تشكر از آموزشهايي كه گذاشتي
    كاشكي فايلهايي را كه براي دانلود گذاشتي تو همون box ادامه مي دادي از 4share به راحتي نمي شه دانلود كرد
    راستي چرا ادامه نداديد؟

  8. Arash
    ژانویه 5, 2013 در 8:24 ق.ظ.

    سلام آقا واقعا دستت درد نکنه خیلی عالی هست
    فقط دوتا سوال
    چرا وبلاگت فیلتره
    کی قسمت بعدی میزاری
    بازم تشکر میکنم از این زحماتی که میکشی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

