برنامه ای برای امروز

پیش نوشت : توی این سالها تقویم های زیادی رو در سیستم عاملهای مختلف تست کردم اما هیچ کدوم منو راضی نکرد. من فقط میخوام بدونم امروز چندمه ؟ همین
.

Emrooz
.

 برنامه رو در سه سیستم عاملی که باهاشون کار میکنم تست کردم و هیچ مشکلی باهاش نداشتم . حالا فقط کافیه به آیکون برنامه نگاه کنم تا بدونم امروز چندمه ! همین . لازم نیست خودم را در انبوهی از امکانات برنامه های عجیب و غریب غرق کنم . برای من و امروز من همین برنامه کافی است . برنامه را از اینجا دریافت کنید

.

پی نوشت

برنامه فعلا در حالت آزمایشی قرار داره . در صورت تست برنامه و مشاهده باگ خوشحال میشم اون رو گزارش کنید
 

  1. ژانویه 6, 2011 در 4:37 ق.ظ.

    به این میگن یک برنامه مختصر و مفید!

  2. یه برنامه نویس
    ژانویه 6, 2011 در 4:24 ب.ظ.

    دمت گرم
    خیلی بدردم خورد
    رو ویندوز XP که تست شد

  3. mohammaddesign
    اوت 5, 2011 در 5:39 ب.ظ.

    نسخه جدید برنامه که مشکل عدم نمایش آیکون روز 31 ام ماه در آن برطرف شده را دریافت کنید :
    http://www.4shared.com/file/6QTKPALF/Emrooz_v210.html

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

