پیش به سوی اندروید : قسمت اول

پیش نوشت : راهنمایی برای توسعه برنامه های آندرویدی
.
.

دیروز من جریان نصب ماشین مجازی اندروید ( شبیه ساز اندروید در کامپیوتر : یا بهتره بگیم محیط توسعه رسمی برنامه های اندروید )  را بصورت زنده در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کردم و برای خودم تجربه جالبی بود . در نهایت سعی کردم فایل های این مرحله رو در قالب یک آموزش تصویری منظم ارائه کنم تا بقیه دوستان با صرف وقت و هزینه کمتر بتونند خودشون رو تا این مرحله برسونند
.
بعد ازرفع اشکالات احتمالی دوستان سری دوم این آموزش ها برای نوشتن اولین برنامه آندرویدی رو ادامه میدم . پس بهتره همین الان دست به کار بشید و با مطالعه این فایل آموزشی خودتون رو آماده کنید . سعی کردم از تمام مراحل نصب اسکرین شات تهیه کنم و سادگی در ارائه حفظ بشه  . موفق باشید

.

مطالب مرتبط

اجرای اندروید در کامپیوتر

.

  1. محمد شریفی
    دسامبر 18, 2010 در 9:54 ب.ظ.

    محمد جان خیلی عالی هستش موفق باشی و امیدوارم ادامه داشته باشه

  2. دسامبر 19, 2010 در 9:58 ب.ظ.

    با موفقیت نصب شد . منتظر قسمت دوم هستم.

    ممنون بابت شروع این مطلب

  3. سعید
    فوریه 23, 2011 در 8:26 ب.ظ.

    ممنون – زحمت کشیدید.

  4. مه 3, 2011 در 2:40 ب.ظ.

    خسته نباشد عوضش موفق باشید!

  5. amir
    اکتبر 19, 2011 در 5:10 ب.ظ.

    سلام.خسته نباشید.من یک تا چهارو دانلود کردم آنزیپ نمیشن.میشه یه بررسی کنید
    ممنون

    • mohammaddesign
      اکتبر 19, 2011 در 8:17 ب.ظ.

      تست شد : مشکلی نداشت
      بعد از دریافت با برنامه winrar باز شد .

      • amir
        اکتبر 19, 2011 در 9:01 ب.ظ.

        حق با شماست نصفه دانلود میشده.
        من یه مشکلی با نت بینز دارم.
        وقتی پروژه رو میسازم کلاس R ساخته نمیشه انگار.
        ممنون میشم کمکم کنید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

