طرح یک ایده برای فکر کردن و برنامه نویسی

پیش نوشت : گاهی وقتا بد نیست تا برنامه هایی رو که هنوز به طور کامل ننوشتم اینجا در موردش حرف بزنم تا زیاد راه رو اشتباه نرم
.

Save your and your friend’s GTalk status messages

.

 این موضوع هم یک ایده هم یه نیازه برای من . این روزها علاقه دارم جمله استاتوس دوستانم در جی تاک رو ذخیره کنم و تغییرات اون رو دنبال کنم . اگه از نظرتون این کار اهمیتی نداره همین جا خوندن ادامه مطلب رو بی خیال بشید . خوب اگه علاقه مند به نوشتن روبات و کار با پروتکل های پیام رسانی هستید این دو تا یادداشت ( + و + )  رو اول مطالعه کنید
.

مسلما نوشتن چنین برنامه ای با استفاده از دات نت و پروتکل » ایکس ام پی پی » کار راحتیه اما معایب زیادی داره . گزینه مشابه و مطمئن تر نوشتن یک پلاگین برای پیجینه به نظرم
.
اما در جستجوها به این روبات رسیدم که متاسفانه انگار از دسترس خارج شده . به نظرم چنین روشی کارایی بالاتری داره . نظر شما چیه ؟ در کامپایل مغزی لذت کشف و برنامه نویسی را تجربه کنید

  1. AmirGT
    دسامبر 1, 2010 در 9:07 ب.ظ.

    سلام
    کاراتون رو دوست دارم ادامه بدید.

    راستی یک کامپوننت جالب برای شبکه ی اجتماعی توییتر در دلفی:

    http://www.lakraven.com/delphi-stuff/ttwitter

    برای من که جالب بود. می تونه کمک خوبی برای شما باشه.
    نظرتون چیه؟

    • mohammaddesign
      دسامبر 1, 2010 در 9:12 ب.ظ.

      خیلی لطف دارید . اتفاقا شما رو در گودر دنبال میکنم و این کامپوننت رو دریافت کردم . قبلا که شیوه auth توییتر بروز نشده بود من یه برنامه شخصی به نام کالیستویتر برای توییت نوشته بودم . حالا علاقه مند شدم بیشتر روش وقت بذارم . خیلی ممنون .

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

