خانه > موبایل, کامپیوتر, کتاب, آیفون, اینترنت, ابزار وب, برنامه نویسی, خبر, سرویس های وب, شبکه > معرفی یک کتاب جدید در زمینه برنامه نویسی آیفون

معرفی یک کتاب جدید در زمینه برنامه نویسی آیفون

پیش نوشت : در ادامه یادداشت های برنامه نویسی برای آیفون
.

iPhone Programming
Publisher: Big Nerd Ranch Guides
.

 بهتره اینجور شروع کنم که من کتاب های برنامه نویسی مورد نیازم رو از کجا تهیه میکنم . تا در آینده خودتون تحولات این کتاب ها رو زیر نظر بگیرید ( در عین حال خوشحال میشم با روش های شما هم آشنا بشم ) شروع میکنیم
.

از قدیم و زمان دانشجویی این سایت رو دنبال میکردم . دوستانی که آشنایی دارند میدونند قبلا امکان دانلود کتاب های رشته کامپیوتر بصورت مستقیم از این سایت ممکن بود و بعد ها با مشکلاتی که پیش اومد لینک ها به سرویس های بزرگ تحت وب منتقل شد و دردسرها شروع شد و جدیدا هم که سایت شما رو به آمازون هدایت میکنه . اما هنوز یه حسن بزرگ وجود داره و اون هم دنبال کردن فید این سایته که شما رو با تازه های نشر دنیای برنامه نویسی به روز نگه میداره

.
 امروز در بین کتاب ها با کتاب برنامه نویسی آیفون از انتشارات بیگ نرد روبرو شدم . نوع دانلود من این روزها به این شکله : بلافاصله به سایت دمونوئید مراجعه میکنم و از طریق تورنت اقدام به دانلود کتاب میکنم ( اینکه این کار چقدر درسته یا نه بماند ) . بلافاصله متوجه میشم که کتاب به تاریخ 28 نوامبر آپ شده و حالا آماده دانلوده

  .
در صورتیکه دعوت نامه سایت دمونوئید رو ندارید اعلام کنید تا برای شما ارسال کنم و همین روال رو برای دوستان خودتون ادامه بدید . منتها استعداد و وقتتون رو در جهت مطالعه به موقع و درست کتاب ها صرف کنید ( نه چیزی که من این روزها زیاد شاهد اون هستم ) موفق باشید
 

  1. دوست
    نوامبر 29, 2010 در 2:33 ب.ظ.

    ارزش سايتت رو با وارز پايين نيار. اينترنت پر است از سايت‌هاي وارز. هيچكدام توليد كننده محتوا نيستند. اين نكته‌ي مشترك تمام آن‌ها است.

    • mohammaddesign
      نوامبر 29, 2010 در 2:38 ب.ظ.

      به هر حال من برای شما دوست عزیز که همیشه به اینجا نظر لطف دارید احترام قائلم . خوشحال میشوم یک روش بهتر ( و استاندارد ) برای دسترسی به کتاب ها ی جدید ارائه کنید . متاسفانه تمام سکوهای برنامه نویسی موجود ( و پولی ) را به رایگان استفاده میکنیم . واقعیت تلخی است ! در مورد کتاب ها هم امکان خرید متاسفانه وجود ندارد ( در صورت امکان راهنمایی کنید )

  2. mohammaddesign
    ژانویه 3, 2011 در 1:45 ب.ظ.

    توی این مدت برای خیلی ها دعوت نامه ارسال کردم . اما مدتیه این سایت برای من از دسترس خارج شده و امکان ارسال دعوت نامه وجود نداره . با تشکر

  3. hamed
    ژوئن 18, 2011 در 7:35 ق.ظ.

    سلام خوش حالم که یک دلفی باز جدید پیدا کردم!.
    «سایت برای من از دسترس خارج شده» لطف کن اگه یه وقت برگشت واسه منم دعوت نامه بفرست.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

