تجربه یونو با فونت تاهوما

پیش نوشت : معرفی افزونه یونو برای اتصال به شبکه های اجتماعی و بررسی دقیق تر آن
.
.

توی این مدتی که با افزونه یونو کار میکنم و اکانت شبکه های اجتماعی رو باهاش مدیریت میکنم تنها مشکلی که داشتم فونت ناخوانای اون بوده . اگه دقت کرده باشید یونو یک قابلیت نمایش ستونی فیدها در داخل یک تب رو هم داره . یکی از دوستان در اینجا یک استایل برای استایلیش نوشته و مشکل فونت و راست چینی برطرف شده
.


yoono:columns
.
منتها من از چک کردن فیدهای جدید در داخل یک تب از مرورگر زیاد راضی نبودم. برای همین به سراغ سورس اصلی افزونه رفتم و تغییراتی برای تاهومایی کردن افزونه در آن اعمال کردم که نتیجه از اینجا قابل دریافته . چک کردن و آپدیت اکانت های توییتر / فیس بوک و فرندفید از جذابیت های این افزونه برای من بوده
.
این تغییرات بر روی آخرین نسخه این افزونه اعمال شده و در کنار این کار دست به کار شدم و به تیم توسعه نامه ای زدم و خواستار اضافه شدن قابلیت  انتخاب فونت و بهینه سازی برای زبان های راست به چپ شدم . بد نیست شما هم چنین درخواستی را مطرح کنید . این افزونه آینده خوبی داره و مدام بر سرویس های تحت پوشش خودش اضافه میکنه
 
  1. سینا
    نوامبر 22, 2010 در 5:47 ب.ظ.

    عالی بود . امیدوارم که توی این راه موفق باشی .

  2. doostmah
    نوامبر 23, 2010 در 7:37 ب.ظ.

    با سلام
    دنبال دانلود کننده عکس از تامبلر می گشتم به بلاگ شما رسیدم
    اول می خواستم یه خسته نباشید و دست مریزاد بگم خیلی بدرد بخوره
    دوم می خواستم بگم که برنامه دانلودر تامبلر در مرحله ابتدایی و منتظر نسخه بهترش هستم
    در ضمن واقعا بعضی از وبلاگ ها رو ادم می خواد تمام پست هاشو دانلود کنه ولی دستی واقعا زمان بر هست
    راستی سایت های دیگه ای هم هستند که عکس های عکاس های حرفه ای رو دارند و با این اینترنت کوفتی هم نمیشه ارشیو ها رو گشت (زمان زیادی می بره)
    راستی یه برنامه هست به نام bulk image downloader که عکس ها رو از image hostها دانلود می کنه یه نظر بنداز ببین چطوره برای ایده گرفتن بدردت می خوره
    با تشکر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

