یک استایل کوچک برای آیدنتیکا

پیش نوشت : فونت پیش فرض آیدنتیکا برای من نامفهوم بود برای همین یه استایل چند خطی برای نمایش با فونت تاهوما نوشتم . همین
.

persian identica style
.

اگه از طریق وب آیدنتیکا را دنبال میکنید ( مثل من ) کافیه این استایل رو بر روی گریزمانکی یا استایلیش فایرفاکس خودتون نصب کنید . در مرورگر کروم هم کار میکنه ( کلا دو خط استایله دیگه ) . توی نسخه بعدی سعی میکنم بصورت بهینه آواتارها رو سمت راست نشون بدم . فعلا همین برام کافی بوده
.

  1. نوامبر 2, 2010 در 5:21 ب.ظ.

    تنکس من:)

    اگه رنگ و لعابشم عوض میکردی … خیلی بهتر میشد :ی

    • mohammaddesign
      نوامبر 2, 2010 در 5:55 ب.ظ.

      میخواستم یه جورایی حس تم اصلی باقی بمونه … حالا اگه شد در نسخه بعدی یه سری تغییرات میدیم🙂

  2. mzillax
    نوامبر 4, 2010 در 10:12 ق.ظ.

    بنام یزدان

    بابا آریایی!
    چرا به فکر خودم نرسید !؟
    ما می تونیم با این میمون (گریس مانکی!) و استایلر فونت و استایل سایتهای بین المللی رو برای کاربرای ایرانی بهینه کنیم !
    ما برای ساختن ایران و ایرانی به شما نیاز داریم!
    کلا کارتون درسته
    در پناه پروردگار بزرگ

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

