انتشار دموی گیمویتر

پیش نوشت : معرفی نسخه اولیه گیمویتر
.

Gamowitter 0.1.0 beta 1

.

برای آشنایی با فلسفه برنامه به اینجا مراجعه کنید . این نسخه فقط شامل دو بازیه و امکان ارسال نتایج به شبکه های اجتماعی غیر فعال شده . من هنوز در حال کار بر روی استاندارد ارتباطی برنامه هستم  ( پیام های ویندوز و سوکت دو روشی است که من باهاش کار میکنم : اگه راه دیگه ای سراغ دارید اطلاع بدید تا بررسی کنم ). شما میتونید سورس هر بازی ای رو تغییر بدید و نهایتا پیامی برای هسته گیمویتر ارسال کنید تا نتایج به اکانت مشخص شده ارسال بشه. فعلا با این نسخه کار کنید تا با پروژه بیشتر آشنا بشید
.

 

  1. اکتبر 10, 2010 در 5:54 ق.ظ.

    از طریق یک پزشک و کامنتی که گذاشته بودی با وبلاگت آشنا شدم، مطلب های متفاوت و جالبی می نویسی، حیفم آمد کامنت نذارم و بابت این نوع مطالب تشکر نکنم

    • mohammaddesign
      اکتبر 10, 2010 در 2:15 ب.ظ.

      لطف دارید. تشکر

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

