خانه > مرورگر, ویندوز, کامپیوتر, اینترنت, ابزار وب, برنامه نویسی, خبر, سرویس های وب, شبکه > ویدئوهای آموزشی اچ تی ام ال 5 از لیندا

ویدئوهای آموزشی اچ تی ام ال 5 از لیندا

پیش نوشت : بالاخره مجموعه فیلم های آموزشی اچ تی ام ال 5 از شرکت لیندا در تورنت یافت شد
.
.
در صفحه اول خلیج دزدان دریایی  لیندا را جستجو کنید : برای من که دیدن فیلم های آموزشی لیندا همیشه شروع خوبی بوده . گرچه گاهی سادگی مطالب در قسمت های اول حوصله شما را سر میبرد
.

Lynda.Com HTML5 Video Tutorials

.

 

  1. اشکان
    سپتامبر 21, 2010 در 2:03 ب.ظ.

    سلام
    با آشنایی با وبلاگ شما من هم به برنامه نویسی علاقه پیدا کردم.
    به نظر شما من اگه بخوام برنامه نویسی یاد بگیرم با چه زبونی شروع کنم؟
    البته تو مدرسه یه مقداری به ما ویژوال بیسیک6 یاد دادن.
    خیلی ممنون.

    • mohammaddesign
      سپتامبر 21, 2010 در 2:16 ب.ظ.

      یکی از هدف هایی که اینجا مینویسم علاقه مند کردن افراد به برنامه نویسیه ( نه به اون شکل سنتی و خسته کننده ) و خوشحالم که مطالب مورد توجه شما قرار گرفته . اگه با ویژوال بیسیک 6 آشنایی دارید vb.net رو ادامه بدید : موفق باشید

  2. Heller
    نوامبر 1, 2010 در 11:32 ق.ظ.

    این پستت کلی خوشحالم کرد! 3ماه تابستون تمام وقتم رو برای سیلورلایت گذاشتم ولی دیروز فهمیدم که مایکروسافت هم تغییر رویه داده و به سمت این رفته البته واسه منی که اچ تی ام ال بلد بودم و دوباره یاد آوریش کردم واسه خودم خبر خوبی بود. مرسی از این پستت!وبلاگم رو احتمالا به سمت کامپیوتر بیشتر سوق بدم چون از بلاگفا تازه اومدم رو ورد پرس هر وقت عملی شد سری بزنید خوشحال میشم نظرت رو داشته باشم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

