خانه > لینوکس, کامپیوتر, گنو / لینوکس, اینترنت, بازی, سیستم عامل > اجرای آندروید در کامپیوتر

اجرای آندروید در کامپیوتر

پیش نوشت : من برای این کار از ماشین مجازی استفاده کردم
.

Porting Android to x86
http://www.android-x86.org/download
.
برای دانلود فایل ایزو به اینجا مراجعه کنید فایل 53 مگ حجم داره و بلافاصله بعد از اجرا در ماشین مجازی » وی ام ویر »  به عنوان توزیع  » فری بی اس دی »  شناخته میشه . کار خاصی لازم نیست انجام بدید و سیستم عامل به راحتی اجرا میشه
.

.
همه شگفتی ها به کنار من چند روزیه درگیر بازی » لونار لندر » شدم … شما هم امتحان کنید
  1. سعید
    سپتامبر 1, 2010 در 10:50 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز

    در مورد phonegap هم یه تحقیقی بکنید. دیدم علاقه مند هستید.
    phonegap یک پلتفرمی که امکان می ده با استفاده از html ، javascript ، css و jquery اپلیکشن برای iphone و android ساخت.

    کتاب های الکترونیکی به صورت آنلاین و رایگان:
    building-android-apps.labs.oreilly.com
    building-iphone-apps.labs.oreilly.com

    موفق باشید

    • mohammaddesign
      سپتامبر 1, 2010 در 12:22 ب.ظ.

      با تشکر … phonegap به نظر ارزش وقت گذاشتن رو داره
      phonegap

      • سعید
        سپتامبر 1, 2010 در 2:33 ب.ظ.

        چیزهای زیادی هست که ارزش وقت گذاشتن رو داره از جمله http://www.mosync.com

      • mohammaddesign
        سپتامبر 1, 2010 در 2:35 ب.ظ.

        باید کم کم رفت تو کار تجارت وقت و زمان 🙂 متاسفانه خیلی درگیرم

      • mohammaddesign
        سپتامبر 1, 2010 در 2:38 ب.ظ.

        این دیگه واقعا جالبه … گذاشتم برای دانلود … مرسی

  2. سعید
    سپتامبر 1, 2010 در 10:53 ق.ظ.
  3. سپتامبر 1, 2010 در 11:12 ق.ظ.

    سلام. جالب بود، نمیدونستم روی vmware جواب میده.

  4. سعید
    سپتامبر 1, 2010 در 2:32 ب.ظ.

    اینم هست که با vmware جواب می ده http://code.google.com/p/live-android

  5. JMSBeta
    سپتامبر 1, 2010 در 2:51 ب.ظ.

    جالب بود

    متشکرم

  6. مهدی
    سپتامبر 14, 2010 در 4:42 ب.ظ.

    بنام یزدان بخشاینده ی مهربان

    اینو من دانلود کردم و تو VirtualBox اجرا کردم
    خیلی راحت اجرا کرد
    ولی نمی دونم آیا فارسی نویسی رو ساپورت می کنه و اینکه برنامه ها و بازیهای موبایلهای اندروید رو هم اجرا می کنه ؟
    خیلی هم سبکه هم به لحاظ حجمی و هم به لحاظ جرمی!

  7. mylog2011
    فوریه 27, 2011 در 4:00 ق.ظ.

    با سلام/
    داداش این لینک دانلودی که گذاشتین روش کلیک کردم صفحه ایی باز میشه که چند قسمت(StableRelease,…..)تشکیل شده و هر قسمت هم چیزای مختلفی برای دانلود داره باید کدومو بزنم؟

    • mohammaddesign
      فوریه 27, 2011 در 8:19 ق.ظ.

      گزینه stable release رو انتخاب کنید

  8. mylog2011
    فوریه 28, 2011 در 3:38 ق.ظ.

    این گرینه هم چند قسمت داره ک من اولی را دانلود کردم…..درست انجام دادم؟

    • mohammaddesign
      فوریه 28, 2011 در 7:32 ق.ظ.

      بله همون خوبه . موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

