خودتان یک روبات پیام رسان بنویسید

پیش نوشت : نوشتن یک روبوت پیام رسان شخصی

.


http://www.imified.com
.
برای شروع به اینجا مراجعه کنید و ثبت نام کنید . ایمیل خودتون رو برای دریافت کد فعالسازی اکانت وارد کنید . با ساخت این اکانت امکان ایجاد روبات برای شما فراهم میشه . بعد از فعالسازی ازطریق این لینک وارد حساب خودتون بشید
.

Creating a Bot
.
روبات ( بوت : بات ) پیام رسان خودتون رو به راحتی ایجاد کنید . شما روبات خودتون رو برای  گوگل تاک ( جی تاک )  / یاهو مسنجر /  توییتر و یه دوجین پیام رسان دیگه میتونید توسعه بدید

.

.
روبوت شما یک نام و یک آدرس داره که کد شما قراره از اون اجرا بشه . من سورس برنامه رو با پی اچ پی نوشتم و در یک هاست رایگان آپلود کردم و آدرس رو وارد کردم : دست شما در این جا برای انتخاب بازه

.

.

خوب توی این فایل پی اچ پی چی باید گذاشت ؟ خیلی ساده این فایل قراره ورودی شما در مسنجرتون رو بررسی کنه و یه جوابی برای شما ارسال کنه : این ساده ترین حالتشه: شما برای توسعه روبات خودتون باید تحت واسط برنامه نویسی این سرویس برنامه بنویسید پس به اینجا مراجعه کنید . مثال ها از حالت های ساده تا  پیچیده رو خوب پوشش میده . من مثال اول رو در فایل پی اچ پی گذاشتم و برای تست آماده کردم کافیه ربات زیر رو در مسنجر خودتون اضافه کنید

.

mkdesign@bot.im


mkdesign@bot.im
.
با وارد کردن عدد 1 روبات اسم من و محل اقامتم رو میگیره .و جواب هایی رو تحویل میده ( کد پی اچ پی اجرا میشه ) . حالا نوشتن یک روبات پیچیده که قابلیت های گوگل تاک و توییتر رو داره با شما

پی نوشت

منتظر معرفی ربات های کاربردی شما هستم
اگه هنوز موضوع برای شما مبهمه به عکس زیر یه نگاهی بندازید 

.

  1. متالیک
    ژوئیه 25, 2010 در 3:45 ب.ظ.

    سلام

    قبلا نوشتم، مترجم گوگل انگلیسی به فارسی
    en2fa@bot.im

    • mohammaddesign
      ژوئیه 25, 2010 در 3:47 ب.ظ.

      خیلی خوبه … منتظر سایر روبات ها هستم🙂

  2. امیر
    ژوئیه 25, 2010 در 3:54 ب.ظ.

    اگه بخوایم یه ربات داشته باشیم که خودش یه سری چیز توی روم بگه باید چیکار کنیم؟

    • mohammaddesign
      ژوئیه 25, 2010 در 3:57 ب.ظ.

      دوست عزیز … به مهارت شما در استفاده از کدهای پی اچ پی و دیتابیس های تحت وب بستگی داره . در آینده به صورت جزئی تر در موردش مینویسم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

