از برنامه خودم توییت میکنم

پیش نوشت : تمام برنامه های توییت دسکتاپ و تحت وب را در این چندسال مورد استفاده قرار داده ام اما هیچ کدام امکاناتی که طبق سلیقه شخصی من باشد را ارائه نکرد
.

Callistowitter : my twitter client
.
من گاهی دوست دارم محتوای کلیپ برد را توییت کنم /  متن بالای 140 کاراکتر را میخواهم بدون دغدغه توییت کنم و برنامه خودش آن را مدیریت کند و به توییت های معنادار کوچک تقسیم کند و یک عالم ایده دیگر که از داخل برنامه دیگران برایم قابل دسترس نیست.
با دلفی 2010 مینویسم و هنوز برایم سوال است چرا در صفحه توابع توییتر هنوز جایی برای زبان محبوب من باز نشده و کمتر کسی به آن توجه میکند
.

کالیستوویتر : کلاینت شخصی من
.

پی نوشت

در کامپایل مغزی لذت کشف و برنامه نویسی را تجربه کنید
برنامه به زودی در سورس فورج آپ خواهد شد : و گام به گام توسعه پیدا خواهد کرد

 
  

  1. ژوئن 20, 2010 در 11:43 ق.ظ.

    اگر بشه بدون ف..ر شکن هم ازش استفاده کرد (مثلا کلاینت‌هایی که الان هستند و کار میکنن)‌خیلی فکر خوبیه. امیدوارم زودتر آماده بشه چون من هم هنوز گزینه ایده آلم رو پیدا نکردم…

    • mohammaddesign
      ژوئن 20, 2010 در 12:34 ب.ظ.

      جالبه … حتما روی این ایده کار میکنم🙂
      منتظر نظرات شما و اعمال اون هستم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

