انتشار برنامه : Gettumblrpic

پیش نوشت : در بین وبلاگ های تامبلری گاهی به مواردی بر میخوردم که واقعا ارزش دنبال کردن را داشت اما همیشه در فکر نوشتن برنامه ای بودم تا عکس های این وبلاگ ها را در کمترین زمان ممکن دانلود کند ..  این شد که دست به کار شدم
.

https://sourceforge.net/projects/gettumblrpic/
.

کافی است نام وبلاگ تامبلری مورد نظر و تعداد صفحاتی که نیاز به دانلود آنها را دارید واردکنید سپس دانلود صفحات را شروع کنید : برنامه لینک عکس های وبلاگ تامبلری مورد نظر شما را استخراج میکند حالا عکس ها را دانلود کنید

عکس ها در همان پوشه برنامه قرار میگیرد : به همین سادگی

گرچه راه های زیادی برای گرفتن عکس های تامبلری مورد علاقه شما وجود دارد اما هیچ کدام به پای سرعت این برنامه نمیرسد. فعلا محدودیت 50 صفحه برای دانلود در نظر گرفته شده است و فقط عکس هایی با لینک مستقیم دانلود میشود . برنامه با دلفی 7 توسعه پیدا کرده و روی پلتفرم های ویندوزی اجرا میشود

پی نوشت

برنامه از اینجا برای دانلود در دسترس است  : منتظر نظرات شما برای تکمیل برنامه هستم
گزارش باگ های برنامه باعث توسعه سریع و بهتر نسخه های بعدی میشود : منتظر همکاری شما هستم

یک توسعه دهنده

  1. مه 7, 2010 در 11:33 ق.ظ.

    سلام محمد عزیز

    برنامه‌ای که نوشتید بسیار مفید است. هم ایده‌ی خلاقانه‌ای است و هم در حجم کمی کد شده.
    من سعی کردم از آن برای گرفتن نسخه‌ی پشتیبان از یک تامبلر استفاده کنم و به نظرم رسید این بهبودها میتواند آن را کارامدتر کند:

    1. فولدر ذخیره‌ی تصاویر قابل انتخاب باشد
    2. قالب تامبلر ابعاد عکس را می‌کاهد. هنگام بوکمارک کردن عکس، دو گزینه وجود دارد: لینک به صفحه‌ی اصلی و مبدا عکس، یا لینک به عکس در ابعاد اصلی
    من معمولا عکس را در ابعاد اصلی ذخیره می‌کنم. اگر برنامه‌ی شما بتواند بجای نسخه‌ی کوچک شده‌ی عکس، عکس را در ابعاد اصلی ذخیره کند خیلی خوب است.
    3. این گزینه وجود داشته باشد که نام فایل همان عنوان عکس باشد.

    با سپاس

    • mohammaddesign
      مه 7, 2010 در 11:45 ق.ظ.

      خوشحالم از اینکه برنامه از نظر شما مفید بوده
      مورد شماره 1 در نسخه های آینده اضافه میشه که واقعا برای دسته بندی وبلاگ ها لازمه
      در مورد اندازه عکس ها و نامشون باید بگم در حال کار بر روی گرفتن نوع فایلی هستم که در آدرس url دقیقا مشخص نیست چه نوع عکسیه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

