گجت دیکشنری فارسی برای ویندوز 7

پیش نوشت : به عنوان یک نظر شخصی هیچ چیزی به پای دیکشنری بابیلون نمیرسه اما مدتی پیش روی توسعه گجت دیکشنری فارسی برای ویندوز سون کار کردم

.


Persian dictionary : win 7

.

علاقه زیادی به وب دو و پردازش ابری دارم اما یه وقتایی که اینترنت مثلا پرسرعتمون قطع میشه باید به داده های آفلاین روی هارد اکتفا کرد. گجت دیکشنری فارسی بصورت آنلاین برای ویندوز سون نوشته شده بود. تصمیم گرفتم یه نسخه آفلاین با پایگاه داده محلی رو توسعه بدم که نتیجه در اینجا قابل دریافته

برای کاهش حجم مجبور شدم کلمات عجیب و غریب کم استفاده رو حذف کنم اما حالا قرار گذاشتم روی یه نسخه بهینه تر با دیتابیسی کامل تر کار را تکمیل کنم : ظاهر برنامه هم کلا خیلی خیلی ساده طراحی شده و دل چسب نیست . بنا به مشغله کاری دوست دارم این نسخه رو با همکاری عزیزانی که در زمینه جاوا اسکریپت و نسخه های به روزترش آشنایی دارند توسعه بدم در صورت علاقه مندی اعلام بفرمائید : منتظرم

پی نوشت

همین نسخه هم آنقدرها بدک نیست امتحان کنید و با نظرات مفیدتون راه رو برای توسعه یک دیکشنری فارسی گجتی برای ویندوز سون هموار کنید

با تشکر

  1. کسرا
    مه 9, 2010 در 7:58 ق.ظ.

    سلام،
    امکان دارد گجت دیکشنری را از مسیر دیگری بگیرم؟ مسیر فعلی کار نمیکند.
    با تشکر
    کسرا

    • mohammaddesign
      مه 9, 2010 در 1:36 ب.ظ.

      برنامه روی زیر مجموعه سایت های مایکروسافت قرار داره و مشکلی در دانلود مشاهده نشد

  2. mohammaddesign
    اکتبر 10, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    نسخه جدید و بهینه گجت با قابلیت جستجوی بلادرنگ و اضافه کردن کلمات را دریافت کنید :

    http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=28c0074d-5245-4e2c-b68b-3dc7b5f1797a&bt=1

  3. aria
    فوریه 6, 2011 در 9:31 ب.ظ.

    ok aliiiiii bod

  4. شیوا
    دسامبر 22, 2012 در 9:14 ب.ظ.

    سلام
    متاسفانه در قالب جدید سایت ماکروسافت امکان دانلود کجت وجود ندارد، اگر ممکن هست لینکی جهت دانلود قرار بدید، من قبلا از دیکشنری شما بسیار استفاده کردم و بسیار نرم افزار مفید و کاربردی بود، خدا خیرت بده

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

