گزارش مشکلات برنامه بک آپ گیری از توییتر

پیش نوشت : پس از انتشار نسخه آزمایشی برنامه شاید مهمترین  مشکلی که گزارش شد عدم نمایش توییت های فارسی در حالتی است که رجیونال آپشن بر روی زبان فارسی تنظیم نشده باشد : خلاصه مطلب اینکه مشکل یونیکد داشت
.
 
MK Twitter
.

البته آنهایی که با دلفی 7 کار کرده اند به مشکل واقفند و در تمام محافل دو راه حل استفاده از کامپوننت های تی ان تی و تغییر رجیونال اپشن در کنترل پانل به فارسی را ارائه میدهند . برای تست پروژه را در دلفی 2010 کامپایل کردم که مشکل یونیکد خود به خود حل شد دقت کنید این فرآیند برای پروژه هایی که از حداقل کامپیوننت استفاده کنند راحت تر عملی است

پی نوشت

چند نفری هم اصرار داشتند که بک آپ گیری از اکانت توییتر فایده ای ندارد : تا حدودی با این حرف موافقم اما کافی است به سرویس هایی که این کار را با هزار دنگ و فنگ انجام میدهند نگاهی داشته باشید : وب دو گرچه موجود قوی است اما کاربران را کم کم به سمت مصرف کننده صرف بودن میکشاند

از اینجا دانلود کنید

منتظر نظرات شما هستم
 

  1. آوریل 18, 2010 در 4:30 ب.ظ.

    سلام.
    یه چیز دیگه ای که به نظرم کم داره، دکمه STOP باشه. من توی تست هایی که داشتم گاهی میخواستم کنسل کنم که خب نمیشد مجبور میشدم کل برنامه رو ببندم دوباره بار کنم… اگه صلاح دونستی اضافه کن!

    بعد اینکه من لینک این پست رو دانلود کردم ولی برای من بازم علامت سوال میاد! (ویندوز ویستا 64بیت دارم (اگه مهمه) )
    پیشنهاد بعدی اینکه تو اسمش کلمه بکآپ گنجونده بشه که از اسمش مشخص باشه چه کاری انجام میده.
    من به شخصه نرم افزاری که از اسمش متوجه نشم کارش چیه سراغش نمیرم!

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

