پایگاه داده های آنلاین

پیش نوشت : یه وقتایی من توی برنامه هام نیاز دارم لیستی از خطاها و رویدادها و حتی داده های برنامه ای که برای یک شرکت مینویسم را بصورت آنلاین و از هر نقطه ای که دسترسی به اینترنت دارم چک کنم اینجاست که سراغ دیتابیس های آنلاین تحت وب میروم
.

http://www.freesqldatabase.com
.

بعضی لیست خطاها و استثناها و اطلاعات برنامه را از طریق ایمیل مدیریت میکنند که امکان کوئری گرفتن و بررسی دقیق ممکن نیست. من مدتهاست این روش را کنار گذاشته ام . تقریبا اکثر زبان های برنامه نویسی فعلی قادر به برقراری ارتباط با پایگاه داده مای سکوئل سرور رایگان این سایت هستند . حالا همه چیز بستگی به مهارت شما در طراحی یک جدول در پی اچ پی مای ادمین این سایت داره که این روزها همه به دلیل درگیری در بخش وب با آن آشنا هستیم

 اصولا برنامه های دسکتاپی که من مینویسم به دسترسی مداوم به اینترنت نیاز ندارند ( البته در مواقعی هم نیاز دارند که چه بهتر ) و با یک خط تلفن و مودم و ارتباطی دایل آپ هم میتوان اطلاعات برنامه را در کمترین زمان ممکن در جدول تحت وب خود درج کنید
با یک مدیریت درست شما حتی میتوانید اطلاعات جدید پایگاه داده محلی را به پایگاه داده آنلاین تحت وب خود منتقل کنید همه چیز به شما بستگی دارد

پی نوشت

شما از چه روش هایی برای دریافت اطلاعات برنامه در حال اجرای خود استفاده میکنید : دقت کنید خبری از سرور و تکنولوژی های روز نیست

وقتی شما در خانه هستید و از آخرین وضعیت برنامه دسکتاپی خود مطلع میشوید احساس آرامش بیشتری دارید : شما بدون درگیری با پی اچ پی یا هر تکنولوژی تحت وب قادر به دریافت اطلاعات ارسالی هستید

من برنامه های دسکتاپ را با ویژوال بیسیک 6 و دلفی 7 مینویسم : دقت کنید خیلی از شرکت ها و صنایع کامپیوترهای قدیمی ای دارند که کار با تکنولوژی های جدید زیاد جالب نیست ( گاهی کمی قدیمی کار کردن هم زیاد بد نیست : مثلا تلاش هایی برای نصب دات نت فریم ورک بر روی کامپیوتری صنعتی با 2 گیگ هارد و سیستم عامل ویندوز 98 بی فایده است پس همیشه سوار بر موج تکنولوژی بودن هم کارساز نیست : تعداد زیادی از شرکت های صنعتی لایسنس اجرای برنامه های خود را بر روی سیستم عامل های جدید ندارند و یا  محدودیت در ارتقا اجزای سخت افزاری دارند :  این یعنی محدودیت برای توسعه دهنده  

قبلا در این پست یک نمونه آزمایشی را معرفی کرده بودم

  1. MDP
    آوریل 12, 2010 در 12:33 ب.ظ.

    عجب !

    اول فکر کردم درمورد کلود نوشتی ولی اینم جالب بود !

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

