اینترنت پر سرعت شاتل را چه میشود ؟

پیش نوشت : گرچه همه از سرعت پائین اینترنت در جای جای ایران مینالیم اما حکایت اینترنت پر سرعت شاتل چیز دیگری است
.

قبل از هر چیز و در این اوضاع که همه زبان به نقد زیرساخت ارتباطی و شرکت های ارائه دهنده اینترنت پر سرعت باز میکنند من هم از این ماجرا بی نصیب نبوده ام. اما جا دارد یک تشکر خشک و خالی هم داشته باشیم . چرا ؟

اصلا قضیه به کابل جاسک و فجیره هم مربوط نمیشود سرعت اینترنت شاتل و پایداری آن در اوایل سال 88 خوب بود و من شاتل را از آن جهت انتخاب کردم که 4 شرکت دیگر را پیش از آن از سر گذرانده بودم منتها بعد از مدتی شاهد بودم که افرادی که مثلا اینترنت 128 شاتل را دریافت کرده اند در زمان هایی با دو برابر و حتی 4 برابر سرعت اشتراک خود دانلود میکنند این از عدم مدیریت پورت ها حاصل میشود و یا دست و دلبازی شاتل بماند که البته چند باری هم در بین این کاهش سرعت های همه گیر من هم از آن سرعت های بالا بی نصیب نمانده ام

مورد دیگری که در این سرویس گاهی شما را شکه و شاد میکند این است که برای چند روز متوالی اصلا چیزی از حساب شما کم نمیشود و هر چه خواستید دانلود کنید و نگران نباشید : نمونه مربوط به چند روز پیش ارائه میگردد :

به هرحال این مورد را هم از قبل شاهد بوده ام و این روزها به اوج خود نزدیک میشود . با این حال هنوز هم معتقدم شاتل تمام سعی خود را برای جلب رضایت مشتری انجام میدهد و فارغ از این مسائل انتخاب خوبی است

  1. ژوئن 3, 2010 در 7:54 ب.ظ.

    آقا این جریان سرعت بیشتر شاتل واقعا صحت داره؟

    • mohammaddesign
      ژوئن 4, 2010 در 6:43 ق.ظ.

      به شخصه برای مدتی تجربه کردم : دنبال دلیلش هم نبودم به هر حال تعدادی از دوستان هم گزارش داده بودند

  2. عباسقلی
    ژوئن 15, 2010 در 2:10 ب.ظ.

    کار خوبیه ولی کافی نیست.
    الان پارس آنلاین تمام سرویسهای محدود خودش را روی 2مگابیت برثانیه می بنددdownstream2048 یعنی سرعت دانلودش در حدود250 کیلوبایت در ساعت غیر از دانلود رایگان من هم اگر شاتل سرعتش را افزایش ندهد به پارس انلاین کوچ خواهم کرد من سرعت زیاد می خواهم تاآخر این ماه هم صبر می کنم ولی بعدش حتماً فسخ خواهم کرد
    براشون که فرقی نمی کنه تازه به نفع شون زودتر ترافیک تموم میشه
    [بدرود]

  3. a
    ژوئیه 31, 2010 در 6:05 ق.ظ.

    آره شاتل سرعتش بالا بود ولی تموم شد اون سرعت بالاش. من که دیگه حاضر نیستم از شاتل خدمات بگیرم. این دوره آخره که ازش خدمات می گیرم.
    کاهش سرعت شبانه اولش بود الان کاهش سرعت روزانه هم بهش اضافه شده.
    وقتی میشه با irancell با سرعت 25 دانلود کرد اونم نامحدود و ماهی 10000 تومان چرا باید از اینترنت محدود با سرعت 16 و ماهی 14000 تومان استفاده بشه!!
    به نظر من شاتل داره روز به روز ارائه خدماتش بدتر می شه.

  4. مجید
    دسامبر 21, 2010 در 3:09 ق.ظ.

    شاتل جدیداً شب ها خیلی افتضاح شده بخاطر رایگان بودن 1 تا 7 صبح سرعت من از 120 کیلوبایت بالاتر نمیره اصلاً از بابتی من دارم هزینه 512 پرداخت می کنم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

