خانه > ویندوز, کامپیوتر, برنامه نویسی > ویژگی های جدید دلفی 2010

ویژگی های جدید دلفی 2010

پیش نوشت : دلفی 2010 هر روز بیشتر من را شیفته خودش میکند در این پست به تعدادی از قابلیت های جدید که سرعت توسعه برنامه شما را بالا میبرد اشاره میکنم

IDE Insight : «Ctrl+.»    delphi 2010

برای نمونه من «وی.سی.ال» را تایپ کرده و سپس پروژه «وی.سی.ال فرم» خودم را در سریع ترین زمان ممکن ایجاد میکنم
در همین پنجره نام کنترل مورد نظر خود را وارد کنید و در کمترین زمان آن را بر روی فرم خود قرار دهید : با این ویژگی دیگر لازم نیست دنبال چیزی بگردید

Kiviat Chart in delphi 2010

ویژگی های جدید دلفی 2010 در توسعه برنامه های پایگاه داده واقعا فوق العاده است اما از روی تجربه از من بپذیرید که سادگی و سرعت ایجاد در برنامه های دیتابیسی گاهی به بدنه برنامه و نگهداری آن در دراز مدت آسیب وارد میکند

پی نوشت
توضیح اضافه ندادم : لذت کشف را هیچ گاه از خودتان نگیرید

 

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

