خانه > ویندوز, کامپیوتر, برنامه نویسی, سیستم عامل > برنامه نویسی تاچ در دلفی 2010

برنامه نویسی تاچ در دلفی 2010

پیش نوشت :  من که به شخصه از دیدن این ویدئو در مورد توسعه برنامه های تاچ در دلفی 2010 ذوق زده شدم توصیه میکنم حتما ببینید

برای شروع به اینجا مراجعه کنید :: مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی در مورد ویژگی های جدید رد استودیو 2010 و دلفی
اما جالب ترین ویدئو در این صفحه آموزش آزاد کردن مشتری از شر کیبورد بود

Free Your Customer From Keyboards with Dazzling Touch Based User Interfaces

این فایل 40 مگ حجم داره و در مدت 9 دقیقه شما را با این ویژگی جدید آشنا میکنه

پی نوشت
الان موندم یه وسیله تاچ پیدا کنم یه کم روی این ویژگی کار کنم … از نظر من که هیجان انگیزه ؟ نظر شما چیه ؟

  1. میرزایی
    مه 31, 2010 در 6:58 ب.ظ.

    سلام
    بنده برنامه نویس سی شارپ هستم.به نظر شما که هم با دات نت آشنایی دارید و هم با دلفی ، کدوم یک از این زبان ها را برای برنامه نویسی ویندوز مناسب تر میدانید؟
    با تشکر

    • mohammaddesign
      ژوئن 1, 2010 در 1:06 ب.ظ.

      من در بعضی پروژه ها برای سیستم هایی برنامه نوشته ام که اصلا ظرفیت نصب دات نت فریم ورک را هم نداشته اند در محیط های صنعتی این مورد زیاد دیده میشود پس دلفی تنها راه گشا خواهد بود اما برای سیستم های به روزتر دات نت و دلفی تفاوت خاصی ندارد . منابع اموزش سی شارپ مشخصا بیشتر بوده دلفی از نسخه 2010 دوباره به روزهای اوج دلفی 7 نزدیک میشود : برنامه نویس تک زبانه ای نبوده ام که حالا یکی را انتخاب کنم هر موقعیتی به زبان خاصی نیاز داره البته این نظر شخصی منه … سی شارپ هم زبان قوی است اگر به آن تسلط دارید همان را ادامه دهید … موفق باشید

  2. میرزایی
    ژوئن 4, 2010 در 8:13 ب.ظ.

    سلام مجدد
    از بذل توجه شما بسیار ممنونم
    موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

