خانه > کتاب, ادبیات > پرواز کن کبوترم : مرچه ردردا

پرواز کن کبوترم : مرچه ردردا

پیش نوشت :  به عنوان یک کتابخوان ساده خواندن کتاب پرواز کن کبوترم : میدان دیامونت :  نوشته مرچه ردردا را به شما پیشنهاد میکنم

برایم جالب است که مرچه ردردا در بارسلون اسپانیا به دنیا آمده و به زبان کاتالان مینوشته و از جنگ داخلی اسپانیا از زاویه دید خود گفته و چه سختی هایی را در زندگی متحمل شده و … کلا مدتی است به زندگی و شیوه نوشتنش دلبستگی پیدا کرده ام
از ترجمه خوب خانم مینا سرابی هم به شخصه متشکرم – چاپ اول 1388 – نشر دنیای نو – 3500 تومان

تازه خواندن کتاب را شروع کرده بودم که آن چنان دلبسته شدم که تا چشم باز کردم دیدم صفحه 60 کتابم ! کتاب  240 صفحه ای که  هنوز به لیست کتاب هایی که باید پیش از مرگ خواند راه نیافته

از روی رمان فیلمی هم ساخته شده که دیدن آن را هم توصیه میکنم

La placa del diamant
Mercè Rodoreda
La plaça del diamant -The Time of the Doves- 1962
   
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

