خانه > برنامه نویسی > دلفی و پاسکال به زبان عربی

دلفی و پاسکال به زبان عربی

پیش نوشت : یادگیری باسکال  و دلفی به زبان عربی

طبق معمول دنبال پیدا کردن کتاب برای دلفی بودم در یکی از این سایت های جستجوی پی دی اف سرچ کردم و چند لینک با حجم بالا برای دلفی پیدا کرد چون قبلا چنین لینک هایی را ندیده بودم و به نظر جدید بود رفتم برای دانلود نتیجه کتاب برنامه نویسی به زبان دلفی بود منتها به زبان عربی :  تصویر بالا قسمت تعریف ثوابت در پاسکال : یا بهتر بگویم باسکال را نشان میدهد
برایم جالب بود چون تا حالا کتاب برنامه نویسی به زبان عربی ندیده بودم : کلا یه جوریه

دسته‌ها:برنامه نویسی برچسب‌ها: , , ,
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

