خانه > موسیقی > بانو افسر شهیدی

بانو افسر شهیدی

پیش نوشت :  واقعا متاسف شدم امشب

امشب هر چه در اینترنت جستجو کردم بیوگرافی کاملی از بانو افسر شهیدی پیدا نکردم هیچ سایتی هم به طور دقیق به بررسی کارهای بی نظیر  این بانو نپرداخته بود واقعا متاسف شدم وقتی دیدم برای خیلی هایی که در خور هیچ چیزی نیستند ساعت ها نوشته میشود اما

پی نوشت
کاش دوستان دلسوز موسیقی اصیل ایرانی و آشنا به این بانو کاری کنند : هم چنان خسته ام از این بی توجهی ها
منتظر نظرات و اطلاعات تکمیلی شما هستم

 
دسته‌ها:موسیقی برچسب‌ها:
  1. امید
    دسامبر 16, 2010 در 11:18 ب.ظ.

    سلام منهم امشب زیاد گشتم اما چیزی در مورد این خواننده پیدا نکردم و بسیار متاسف و متاثر شدم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

