خانه > لینوکس > Bash and Windows

Bash and Windows

اینجا یک راهنمای جامع در مورد نصب و پیکربندی بش در ویندوز موجوده که گفتم معرفی کنم و بازم ویندوزی ها را از درون سیستم محبوبشون به گنو نزدیک تر کنم

پی نوشت

بارها گفتم بازم میگم همیشه نیازهاتون رو در نظر بگیرید و انتخاب درست را داشته باشید
 سیستم عامل از نظر من بهانه ای برای رسیدن به هدفه : به جای خیره شدن به قابلیت های یک سیستم عامل محدودیت ها را بشناسید
من تجربه کار با ویندوز / لینوکس و مک در کنار هم را ترجیح میدهم تعصب کورکورانه را کنار بگذاریم
در سلسله پست هایی سعی کرده ام ابزارهایی را معرفی کنم که انگیزه برای کار متقاطع با همه سیستم عامل ها را ایجاد کند

Cygwin is a Linux-like environment for Windows. It consists of two parts:
A DLL (cygwin1.dll) which acts as a Linux API emulation layer providing substantial Linux API functionality
A collection of tools which provide Linux look and feel

اگر فرصت کردید این یکی را هم امتحان کنید

GNU BASH For Windows
GNU BASH is a shell which is modelled after the original Bourne shell, and is installed as the default shell upon most installations of GNU/Linux
This page allows you to download a precompiled copy of GNU Bash v2.03 for Microsoft Windows platforms

 

دسته‌ها:لینوکس
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

