خانه > ابزار وب > چرا من از فید ریدر استفاده میکنم ؟

چرا من از فید ریدر استفاده میکنم ؟

پیش نوشت : برایم سوال است که چرا در وبلاگستان از هر ریدری بحث میشه غیر فید ریدر و همیشه در سایه قرار گرفته

از فید ریدر استفاده میکنم چون :

 + فارسی را به خوبی ساپورت میکنه
 + برای ذخیره سازی فیدها از فایر برد استفاده میکنه : به راحتی امکان بک آپ گیری از دیتابیس را دارید
 + یک نسخه از برنامه با استفاده از مای اس.کیو.ال نوشته شده : جنبه علاقه شخصی من به این آر.دی.بی.ام.اس
 + قابلیت نصب بصورت پورتبل روی فلاش مموری
 + اسمارت فید و مرور آفلاین
     و از همه مهمتر ایده هایی که به من در پیاده سازی برنامه های دیتابیسی کنار فایل اجرایی داد

 Feedreader is a FREE RSS news aggregation solution that provides robust, state-of-the-art features in an intuitive, user-friendly environment

—————————
     و فیدر ریدر را از این آدرس دریافت کنید

 

دسته‌ها:ابزار وب
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

