خانه > برنامه نویسی > Speech to Text in .net

Speech to Text in .net

پیش نوشت : هدف نوشتن برنامه ای برای تبدیل صحبت های شما به متن : برنامه تبدیل گفتار به متن

مدت ها بود که دنبال راهی ساده و در عین حال کاربردی برای نوشتن برنامه ای بودم که صدا را از میکروفن سیستم بگیرد و عبارت گفته شده را به عنوان خروجی متنی تحویل بده … این سایت و آموزش کوتاه و مفیدش موثر واقع شد

dreamincode.net : Simple Speech Dictation in VB.Net
Requirements
 Visual Basic 2005
 Microsoft Speech SDK 5.1

حالا کافیه ویژوال استودیو  2005 یا  2008  خودتون رو باز کنید و مشغول بشید

نکات :
آموزش به زبان وی بی دات نت نوشته شده اما سی شارپ کارها هم خیلی سریع برنامه را خواهند نوشت
برنامه نهایی عباراتی که شما به زبان انگلیسی بیان میکنید را قرار است به تکست باکس بفرستد : تلفظ زبان خود را تقویت کنید
من با استفاده از همین قابلیت در حال نوشتن بازی هستم  : پرورش خلاقیت در جهت دیگر
انتظار نداشته باشید برنامه هر چه میگوئید را به خروجی بفرستد : نا امید نشوید
منتظر برنامه و روشهای شما هستم : موفق باشید و برنامه بنویسید

 

دسته‌ها:برنامه نویسی
  1. sahandram
    سپتامبر 18, 2009 در 7:18 ب.ظ.

    بسیار تشکر می کنم 🙂 محمد خیلی مایل هستم در این زمینه با هم گفتگو و فعالیت داشته باشیم اگر شما هم مایل بودید لطفا با من تماس بگیرید.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

