خانه > موسیقی > Pimpinela

Pimpinela

پیش نوشت : آشنایی با گروه پیمپینلا

مدتی پیش پیمان عزیز آهنگی را معرفی کرد که من را شیفته این گروه دو نفره آرژانتینی کرد . در کل اینترنت به دنبال آلبوم های این گروه گشتم  پیمان این لینک را معرفی کرد و خودم به این لینک رسیدم . هر چه بیشتر گوش کردم علاقه مندی ام بیشتر شد. دیدم این گروه در ایران کمتر شناخته شده گفتم اینجا معرفی کنم شما هم گوش کنید و لذت ببرید

The Argentinean duo of Lucia and Joaquin Galan, collectively known as Pimpinela, have had a long and hit-filled career, growing up together, recording their first album in 1981, and never looking back as their popularity in the Spanish-speaking world snowballed.
دسته‌ها:موسیقی
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

