Small Basic

در تمام این سال ها با زبان های زیادی برنامه نویسی کرده ام ( بدون هیچ ادعایی و از روی کنجکاوی و تامین نیازهای خودم / مشتری ها و شرکت ) و در هر کدام قابلیت ها و امکاناتی بوده که باعث شده در انجام یک پروژه و بر اساس نیاز از آن ها استفاده کنم . صحبت بر سر درست یا غلط بودن این روش نیست ( وقتی گزارشگیری با دلفی راحت تره من ازش استفاده میکنم و قسمت های شبکه ای برنامه را با دات نت جلو میبرم : این روش من در این چند سال بوده و خیلی ها هم مخالف بودند ) اسمال بیسیک هم در نوع خودش مدت هاست چشم من رو گرفته بود تا بالاخره فرصتی شد تا هم باهاش برنامه بنویسم و هم از اون در پروژه شرکت استفاده کنم . با اینکه قبول دارم نگهداری پروژه با روش چند زبانه گاهی سخت میشه اما مزایای خودش رو داره ( در آینده میگم ) . اگه شما هم مثل من مشتاق یادگیری زبان های برنامه نویسی زیادی هستید پس حداقل سعی کنید با تسلط نسبی از اون ها استفاده کاربردی ببرید … یادگیری لذت بخشه اما دیدن برنامه وقتی بهتون خروجی میده و مثل ساعت کار میکنه چیز دیگه ایه … برای اجرای اسمال بیسیک به دات نت فریم ورک سه و نیم احتیاجه … موفق باشید و برنامه بنویسید  

دسته‌ها:برنامه نویسی
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

