خانه > تفریحی > آدامس Marukawa

آدامس Marukawa

یکی از سرگرمی های من در این وبلاگ رجعت به گذشته و دوران کودکی ام است … زمانی که باز هم تفریحی نبود و من و همسال های من مدام در حال خرید آدامس های بادکنکی و اگر کمی پیشرفته تر بودند خرید آدامس های فوتبالی ! و اگر کمی حرفه ای تر بودند جمع آورنده و کلکسیونر عکس های فوتبالی … سین سین بازها … تاخ ( طاق ) زننده ها … که مدام در حال کلک زدن به هم و جمع اوری عکس های فوتبالی نایاب تر و قدیمی تر بودند … ! و همه و همه این داستان ها از آدامس هایی ناشی میشد که قسمتی در ایران فروخته میشد و پاره ای فقط عکس هایش به این طرف آب میرسید … سین سین ها را تا یاد دارم آدامسش را ندیده بودم اما عکس های پهن و با کیفیت جام های جهانی اش معروف تر بود ! گرچه ما هم از کلکسیونر های این عکس ها به شکل غیر حرفه ای بودیم اما در این میان یک آدامس بادکنکی با عکس هایی که قابلیت چاپ روی دست و صورت را داشت من رو درگیر خودش کرده بود … جدای از نرمی آدامس و بوی ملایم و مدهوش کننده من عاشق خیس کردن ( تفی کردن ) عکس آدامس بودم و چاپ آن بر هم جای ممکن … امروز در طی یک جستجو و بازگشت به گذشته سایت اصلی تولیدکننده را پیدا کردم و خاطرات گذشته برایم زنده شد … شاید شما هم از این مدل آدامس خوشتان بیاید … اطلاعات جالبی در صفحه اصلی سایت به چشم میخورد.

دسته‌ها:تفریحی برچسب‌ها: , , ,
  1. مجهول
    مه 16, 2011 در 8:29 ق.ظ.

    من یکی از حرفه ای ترین سین سین باز ها بودم. حتی یکبار بدجوری بخاطر سین سین از بابام کتک خوردم.
    یه روز بابام در مغازه را بست و ظهر رفت تا ناهار بخوره و استراحت کنه. وقتی برگشت بسته 100 تایی سفید رنگ سین سین را داخل ویترین دید که یه جور عجیبی شده. وقتی خوب دقت کرد، دید که همه آدامس ها باز شده و بعضی ها عکس ندارند. وقتی آدامسها را دید فهمید که کار منه و مغازه را بست و با یک چوب که پشتش قایم کرده بود آمد سراغم و وقنی گیرم آورد تلافی هر 100 تا آدامس سین سین را در اورد.
    بله آدامس سین سین بود که جلد سفید رنگ داشت و شماره 70 هم واقعاً نایاب بود. حد اقل تو سال های 90 تا 93 که بعداً پرستو و آیدین آمدند، از فاز 6 شهرک غرب تا تسلیحات را گشتم ولی بعضی ها فقط می گفتند که ما 70 را پیدا کردیم… من که ندیدم!…..

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

