خانه > تراوش مغزی > تراوش مغزی : شماره یک

تراوش مغزی : شماره یک

در تمام عمرم از نوشتن در وبلاگ یا وب سایت بیزار بوده ام … بعدها با تحقیق بیشتر و نگاهی به دنیای پیرامون متوجه شدم این یک درد مشترک و کمتر شناخته شده در بین مهندسان نرم افزاره ! در این مورد نرم افزاری ها به سه دسته تقسیم میشدند : دسته اول اصلا از این کار سر در نمی آورند ( لااقل در دانشگاه خودمان در فاصله سال های 80 تا 84 ) من به عینه شاهد بودم بچه ها برنامه هایشان را هم میدادند بیرون برایشان بنویسند ( این دسته اینترنت را فقط به باز کردن اکسپلورر میشناخت ) ! دسته دوم اطلاع کافی دارند اما خودشان را درگیر چنین کاری نمیکنند ( به دلیل داشتن دانش بالا .. خود را به سوی شرکت های نرم افزاری سطح بالای کشور متصل میکنند : البته نمونه های نادری هم پیدا شده که وبلاگ هایی دارند اما تعریف چندانی ندارد ) . دسته سوم با دانش تجربی خود به دنبال باز کردن راهی در وبلاگستان فارسی هستند … گرچه کمتر خود را بروز میدهند .البته نمونه های استثنا زیاد دیده میشود … سال ها خودم را از این کار دور کردم و بیشتر به افزایش دانش برنامه نویسی و تحلیل سیستم ها نزدیک کردم . اکنون با ورود به بازار کار در یک شرکت به  ظاهر اسم و رسم دار فراغ بال بیشتری برای دنبال کردن این زمینه دارم . اینکه در کدام دسته بودم بماند !

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

